“Lunch”

do 26-11
20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 69 Restaurants in Den Helder
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met mijn moeder geluncht bij Grandcafe 4711. We werden vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Lunch was er snel en onwijs lekker! Zeker aanraden waard!

Datum van bezoek: oktober 2020

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met een prima kaart. Voor elk wat wils. Voor gezinnen die trek hebben in een heerlijke maaltijd. Ook als je culinair verwend wil worden, is de kaart prima. Het personeel helpt prima en is attent. We hebben een heerlijke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk bedienend personeel. Geweldige sfeer. Altijd gastvrij op zowel een jongere als oudere menigte. En heeeeelll lekker drinks

2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle ambiance, fijn personeel, De beste pink gin Cocktail en heerlijk eten. Ik raad het iedereen aan hier eens te dineren of gezellig te borrelen.

2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van de fish&chips!Kibbeling van kabeljauw,boterzacht en lekker gekruid! Bediening zeer vriendelijk en spontaan. Buiten op het terras gezeten,wat ruim opgezet is en voorzien is van lekkere stoelen.
Wij komen zeker vaker terug!!

Reizigers die Grand Café 4711 bekeken, bekeken ook

Den Helder, Noord-Holland

In Grand Café 4711 geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.