Vicky T

Fijn verblijf!

4,0 van 5 bollen22 dec 2023 beoordeeld
Leuk hotel en kort bij het treinstation centraal. Ook metro , tram en bus kortbij en makkelijk om je te verplaatsen. Goede bedden, hygiëne en kamer zeer netjes. Ook het ontbijt was voor ons compleet. Aangenaam verrast met de attentie voor mijn echtgenoot zijn verjaardag, komen zeker terug 😃
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, General Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 7 feb 2024
Beste Inspire28664976139,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en voor het kiezen van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East voor het vieren van de verjaardag van uw echtgenoot! We zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat onze locatie dicht bij het treinstation Amsterdam Centraal en andere vervoersmiddelen uw verblijf gemakkelijk heeft gemaakt. Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van onze comfortabele bedden, nette kamers en compleet ontbijt.

We zijn verheugd dat we een aangename verrassing konden bieden voor de verjaardag van uw echtgenoot en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij Hampton by Hilton Amsterdam Centre East!

Yasmina

Privé Parking in hotel
Gezellige bar
Nette kamers
Vlotte bediening
Toegankelijk (ook voor kinderen)

Datum van verblijf: november 2022
Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, Marketing van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2022

Dear Severine Braems,

Thank you very much for your great review and kind words!
We all really appreciate it and will share your review with our team.
Hopefully, we will have the pleasure of welcoming you back in the future!

Kind regards,

Sander

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Het hotel was erg netjes. Mooi gelegen vlakbij de tramhalte. Erg hygiënisch en vriendelijk personeel. Alleen de bedden waren wat hard. Ook het ontbijt was super. Voor de prijs krijg je meer dan bij sommige andere hotels.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, Marketing van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Geachte Wouter,

Hartelijk dank voor uw feedback en de hoge score! Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met het ontbijt en de geboden service.

Dit zal intern doorgegeven worden en wij waarderen het ten zeerste. Het is ons doel om te verwachtingen van onze gasten te overtreffen en zo te zien is dat gedurende uw verblijf gelukt.

Uiteraard zoeken wij altijd naar nieuwe manieren om onze service verder te optimaliseren en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

met vriendelijke groeten,

Eva
front desk Agent

Beoordeeld op 11 december 2019

Goede ligging, tramhalte kort bij het hotel en binnen enkele minuten ben je in Amsterdam centrum. Lekker ontbijt, aangename kamer waar het ook heel stil was om te slapen. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker hier terug als we nog eens naar Amsterdam komen

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
HamptonAdamEast, General Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste FrequentFlier242845,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Ondanks dat het even geleden is dat u bent verbleven, hopen wij dat u aan ons bent blijven denken voor een eventueel volgend verblijf.

Uw Hampton Team

Beoordeeld op 14 september 2019

Schande! Er was geen fles water in de kamers! Wij moesten water bij de bar kopen. Vuile en stinkende kussens + wi-fi was al 1 uur voor checkuit geblokkeerd. Het bed was niet comfortable. Airco was kapot

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
HamptonAdamEast, General Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Geachte mevrouw Banasiak,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw feedback met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel. Uit uw scores blijkt dat u geen fijn verblijf heeft gehad en dat betreur ik enorm.
Ik heb uw opmerkingen gelezen en ik wil u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf. Dit is absoluut niet de Hampton service en kwaliteit waar wij naar streven.

Ik wil u informeren dat ik uw feedback met betrekking tot de kussens direct heb gedeeld met het Housekeeping personeel om te zorgen dat dit een aandachtspunt wordt en nooit meer in de toekomst voor zal komen.

Ons wifi netwerk is een gratis netwerk dat ieder moment van de dag voor alle gasten zou moeten werken. Dit is niet gelinkt aan specifieke gasten of kamernummers. Uiteraard heb ik direct gekeken naar de verbinding van ons wifi netwerk en deze gereset om te zorgen dat de verbinding constant blijft.

Als Hampton by Hilton zijn wij onderdeel van de Hilton Hotels, net als de andere Hampton by Hiltons waar u over schrijft in uw beoordeling. Hilton heeft verschillende standaarden opgesteld waar ieder Hampton by Hilton zich aan moet houden om te zorgen dat er over de gehele wereld een gelijke service gegeven wordt en de gasten hun verwachtingen hierop aan kunnen passen. Ons Hilton Honors loyaliteitsprogramma heeft een aantal voordelen, waaronder dat alle leden tijdens een verblijf in een Hilton Hotel 2 gratis flesjes water per verblijf wordt aangeboden. Het is erg genereus van de andere Hampton by Hilton hotels dat u, als niet-lid, ook gratis flesjes water heeft gekregen. Mijn excuses dat bij onze receptie de medewerkers hier geen uitzondering voor u hebben gemaakt. Uiteraard zal ik dit met hen bespreken, omdat een geweldige ervaring geven aan onze gasten wel ons streven is en hierbij uiteraard af en toe uitzonderingen gemaakt kunnen worden. Ik wilde u toch uitleggen waar de reactie van de medewerkers vandaan komt.

Mevrouw Banasiak, ik begrijp uiteraard dat deze excuses en uitleg uw ervaring niet veranderen en dat betreur ik enorm. Van hieruit kunnen wij alleen maar vooruit gaan en leren van de ' fouten' die wij maken. Ik hoop dat wij u in de toekomst wellicht nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel om u te laten zien dat uw ervaring incidenteel is geweest.

Manon
Hotel Manager - Hampton by Hilton Amsterdam Centre East

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Ligging is prima, tegenover hotel openbaar vervoer dus je bent binnen 5 minuten op CS. Ontbijt tot 11:00 uur, heerlijk vers en het wordt constant aangevuld zelfs om 10:30 nog.
Parkeren bij hotel is prijzig, maar in de buurt (10 min lopen) kun je op zondag gewoon gratis parkeren.
Bed was wat aan de harde kant, maar ach zo lang lig je er toch niet in ;)
Check out 12:00!!

Datum van verblijf: januari 2019
HamptonAdamEast, Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling n.a.v. uw verblijf in ons hotel.
Ondanks dat het al even geleden was, willen wij u danken voor de positieve beoordeling. Wij hopen dat u ons in gedachten houdt voor een volgend verblijf.

Uw Hampton Team