Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 121
US$ 102
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 121
US$ 102
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 121
US$ 102
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 102
CheapTicketsUS$ 102
ZenHotels.comUS$ 121
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (958)
Beoordelingen filteren
958 resultaten
Waardering van reizigers
553
291
78
21
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
553
291
78
21
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 958 beoordelingen
Beoordeeld op 14 september 2019

Schande! Er was geen fles water in de kamers! Wij moesten water bij de bar kopen. Vuile en stinkende kussens + wi-fi was al 1 uur voor checkuit geblokkeerd. Het bed was niet comfortable. Airco was kapot

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank abanas968756
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HamptonAdamEast, General Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Geachte mevrouw Banasiak,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw feedback met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel. Uit uw scores blijkt dat u geen fijn verblijf heeft gehad en dat betreur ik enorm.
Ik heb uw opmerkingen gelezen en ik wil u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf. Dit is absoluut niet de Hampton service en kwaliteit waar wij naar streven.

Ik wil u informeren dat ik uw feedback met betrekking tot de kussens direct heb gedeeld met het Housekeeping personeel om te zorgen dat dit een aandachtspunt wordt en nooit meer in de toekomst voor zal komen.

Ons wifi netwerk is een gratis netwerk dat ieder moment van de dag voor alle gasten zou moeten werken. Dit is niet gelinkt aan specifieke gasten of kamernummers. Uiteraard heb ik direct gekeken naar de verbinding van ons wifi netwerk en deze gereset om te zorgen dat de verbinding constant blijft.

Als Hampton by Hilton zijn wij onderdeel van de Hilton Hotels, net als de andere Hampton by Hiltons waar u over schrijft in uw beoordeling. Hilton heeft verschillende standaarden opgesteld waar ieder Hampton by Hilton zich aan moet houden om te zorgen dat er over de gehele wereld een gelijke service gegeven wordt en de gasten hun verwachtingen hierop aan kunnen passen. Ons Hilton Honors loyaliteitsprogramma heeft een aantal voordelen, waaronder dat alle leden tijdens een verblijf in een Hilton Hotel 2 gratis flesjes water per verblijf wordt aangeboden. Het is erg genereus van de andere Hampton by Hilton hotels dat u, als niet-lid, ook gratis flesjes water heeft gekregen. Mijn excuses dat bij onze receptie de medewerkers hier geen uitzondering voor u hebben gemaakt. Uiteraard zal ik dit met hen bespreken, omdat een geweldige ervaring geven aan onze gasten wel ons streven is en hierbij uiteraard af en toe uitzonderingen gemaakt kunnen worden. Ik wilde u toch uitleggen waar de reactie van de medewerkers vandaan komt.

Mevrouw Banasiak, ik begrijp uiteraard dat deze excuses en uitleg uw ervaring niet veranderen en dat betreur ik enorm. Van hieruit kunnen wij alleen maar vooruit gaan en leren van de ' fouten' die wij maken. Ik hoop dat wij u in de toekomst wellicht nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel om u te laten zien dat uw ervaring incidenteel is geweest.

Met vriendelijke groet,

Manon
Hotel Manager - Hampton by Hilton Amsterdam Centre East

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Ligging is prima, tegenover hotel openbaar vervoer dus je bent binnen 5 minuten op CS. Ontbijt tot 11:00 uur, heerlijk vers en het wordt constant aangevuld zelfs om 10:30 nog.
Parkeren bij hotel is prijzig, maar in de buurt (10 min lopen) kun je op zondag gewoon gratis parkeren.
Bed was wat aan de harde kant, maar ach zo lang lig je er toch niet in ;)
Check out 12:00!!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Jantienbosma
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HamptonAdamEast, Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling n.a.v. uw verblijf in ons hotel.
Ondanks dat het al even geleden was, willen wij u danken voor de positieve beoordeling. Wij hopen dat u ons in gedachten houdt voor een volgend verblijf.

Met vriendelijke groet,
Uw Hampton Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 januari 2019

Er prettig verblijf gehad in dit hotel. Kamer, personeel, ontbijt en ligging zeer positief. Kamer was ruim en schoon. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. De ligging was 3 minuten lopen naar het tramstation en 6 minuten naar CS Amsterdam.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank Climber16071880803
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HamptonAdamEast, Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling n.a.v. uw verblijf in ons hotel.
Ondanks dat het al even geleden was, willen wij u danken voor de positieve beoordeling. Wij hopen dat u ons in gedachten houdt voor een volgend verblijf.

Met vriendelijke groet,
Uw Hampton Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2019

Op zich redelijk hotel met vriendelijk personeel, kleine kamers harde bedden en heel erg krap ontbijthoekje. Duur parkeren voor 25 euro voor een nacht, en erg duur Vanwege dat het in Amsterdam zit! !!!

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank Go33942782061
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hampton by Hilt... A, General Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Beste Go33942782061,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw feedback naar aanleiding van uw verblijf bij Hampton by Hilton Amsterdam Centre East.

Het spijt mij zeer te zien dat wij u niet op alle aspecten een bijzonder plezierig verblijf hebben kunnen bieden. Hoewel u de algehele ervaring met een '3' heeft beoordeeld, heb ik ook uw opmerkingen gelezen. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf. Wij hebben u niet het gevoel kunnen geven dat u een gewaardeerde en welkome gast bent, hetgeen ik zeer betreur. Ik wil u graag infomeren dat wij uw feedback zeer serieus nemen en hier zeker een opvolging aan zullen geven met betrekking tot de harde bedden en het ontbijt. Door middel van het juist informeren van de gasten en de stoplichten met drukke ontbijttijden in de lift proberen wij de drukte bij het ontbijt ietwat te sturen, wat helaas niet altijd een positief resultaat heeft.

Go33942782061, ik wil u nogmaals hartelijk danken voor uw feedback en ik hoop u desondanks nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,
Manon
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 december 2018 via mobiele applicatie

Net hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en mooi verzorgd ontbijt. Parkeergelegenheid aanwezig tegen betaling van 25€. Goede locatie tov centrum en uitvalswegen. Het was voor ons een prettige ervaring.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank JOCHEMSCHRAA
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken