Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Ligging is prima, tegenover hotel openbaar vervoer dus je bent binnen 5 minuten op CS. Ontbijt tot 11:00 uur, heerlijk vers en het wordt constant aangevuld zelfs om 10:30 nog.
Parkeren bij hotel is prijzig, maar in de buurt (10 min lopen) kun je op zondag gewoon gratis parkeren.
Bed was wat aan de harde kant, maar ach zo lang lig je er toch niet in ;)
Check out 12:00!!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 5 januari 2019

Er prettig verblijf gehad in dit hotel. Kamer, personeel, ontbijt en ligging zeer positief. Kamer was ruim en schoon. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. De ligging was 3 minuten lopen naar het tramstation en 6 minuten naar CS Amsterdam.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018

Op zich redelijk hotel met vriendelijk personeel, kleine kamers harde bedden en heel erg krap ontbijthoekje. Duur parkeren voor 25 euro voor een nacht, en erg duur Vanwege dat het in Amsterdam zit! !!!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Hampton by Hilt... A, General Manager van Hampton by Hilton Amsterdam Centre East, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Beste Go33942782061,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor uw feedback naar aanleiding van uw verblijf bij Hampton by Hilton Amsterdam Centre East.

Het spijt mij zeer te zien dat wij u niet op alle aspecten een bijzonder plezierig verblijf hebben kunnen bieden. Hoewel u de algehele ervaring met een '3' heeft beoordeeld, heb ik ook uw opmerkingen gelezen. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf. Wij hebben u niet het gevoel kunnen geven dat u een gewaardeerde en welkome gast bent, hetgeen ik zeer betreur. Ik wil u graag infomeren dat wij uw feedback zeer serieus nemen en hier zeker een opvolging aan zullen geven met betrekking tot de harde bedden en het ontbijt. Door middel van het juist informeren van de gasten en de stoplichten met drukke ontbijttijden in de lift proberen wij de drukte bij het ontbijt ietwat te sturen, wat helaas niet altijd een positief resultaat heeft.

Go33942782061, ik wil u nogmaals hartelijk danken voor uw feedback en ik hoop u desondanks nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Manon
Hotel Manager

Beoordeeld op 21 december 2018 via mobiele applicatie

Net hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en mooi verzorgd ontbijt. Parkeergelegenheid aanwezig tegen betaling van 25€. Goede locatie tov centrum en uitvalswegen. Het was voor ons een prettige ervaring.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2018

eer net hotel. Kamers waren zeer proper en alles was aanwezig.Verder was het ontbijt zeer uitgebreid vooral de verse wafels waren een pluspunt. Verder hebben ze ook een ondergrondse parking waar je makkelijk je wagen kwijt kan. Op 10 minuten fietsen ben je in de stad.

Datum van verblijf: augustus 2018