“Gewoon goed eten voor een goede prijs”
Beoordeling van La Casa De Michael

La Casa De Michael
Reserveren met
La Casa De Michael is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 217 van 4.475 Restaurants in Amsterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier ok, de prijzen zijn super.
Jammer dat de bediening geen Nederlands spreek, nix mis mee, maar toch. Ze zijn wel uitermate vriendelijk en behulpzaam.
De hoeveelheden zijn goed, niet teveel, niet te min. Kwaliteit is goed. De snelheid waarmee het eten op tafel komt is mijn inziens iets te snel, doe rustig aan, ik heb de tijd ........

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen vroeg aan, aangezien wij vroeg naar de film gingen. Om 5 uur zat er dus nog niemand. De ober waa nog onderweg en zijn collega nam voor hem waar. Aardige man, was 1 van de koks, brak het ijs meteen door grapjes te maken. We hadden onze bestelling doorgegeven en dat ging allemaal heel vlot. De bruschetta werd geserveerd met ijsbergsla en 1 olijf. Dat had van mij weg mogen blijven. Halverwege ons voorgerecht kwam het hoofdgerecht. Wij waren eigenlijk een beetje verbaasd, maar we hebben het laten gaan. Je krijgt een goed bord pasta en een grote pizza. De pizza kwam niet op. Het was te veel. Het eten was wel lekker. Ik zal niet zeggen dat het uitzonderlijk was, maar het is je geld zeker meer dan waard.
Tussendoor is eigenlijk geen check gedaan of alles naar wens was of dat we misschien nog wat wilde drinken. De bordjes van het voorgerecht hadden wij zelf aan de kant geschoven en als ik mij goed herinner, is dit pas weggehaald toen wij klaar waren.
Bij het krijgen van de rekening hadden wij wel aangegeven dat het hoofdgerecht wel heel snel volgde op het voorgerecht. Antwoord: "Ja, soms gebeurd dat" Daar kan je precies niks mee
Nogmaals, het personeel is aardig, het eten is goed. En ze willen je helemaal niet weg hebben. Dus voel je vooral niet beledigd als het je overkomt.

12 maart 2018 beoordeeld

Ze hebben heerlijke pizza's! Afhalen kan ook! Wel jammer dat ze niet bezorgen. Super vriendelijk personeel.

7 januari 2018 beoordeeld

Ruime keuze uit pizza,pasta, vlees en vis voor een nette prijs. Vriendelijk personeel en schoon toilet. Het enige minpuntje was dat er op de dame Bianca (toetje) wel heel weinig chocolade saus zat.

5 januari 2018 beoordeeld

Wij zijn hier 3 keer komen eten. Er was een vlotte en vriendelijke bediening. Het Italiaanse eten was zeer lekker, en de borden waren zeer goed gevuld.

Reizigers die La Casa De Michael bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In La Casa De Michael geweest? Deel je ervaringen!