“Heerlijk ontbijt!”
Beoordeling van Mook Pancakes

Mook Pancakes
Geclassificeerd als nr. 39 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm welkom door medewerkers op druilerige dag.
Veel keuzes in heerlijke pancakes. Op laat moment ook nog keuze mogen ruilen, waarbij zeer vriendelijk excuses voor enkele minuten later serveren.
Goed begin van de dag!

Schrijf een beoordeling

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow drie dikke pancakes op elkaar. Heerlijk luchtig deeg. Topping naar keuze. Je kunt het zo bont maken als je wilt. Bedenk wel dat je snel vol zit dus als je voor de grootste en machtigste variant wilt gaan is delen met tafelgenoten wellicht wel een optie.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere american pancakes. Met veel fruit erbij . Voor de kinderen is er een aangepaste kleine portie. Supervriendelijk personeel.
Echte aanrader

Portie is groot genoeg als middagmaal

4 december 2016 beoordeeld

Ik heb van de week samen met mijn vrouw het genoegen gehad om bij "Mook" een mancake te ervaren, wat een verrassing was dat zeg! Heel veel verschillende smaken die tot een mooi geheel komen. Erg bijzonder. Personeel is erg attend en vriendelijk. Wij komen zeker terug!

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond de manscake heerlijk, de bediening vriendelijk en mijn vrouw en dochter waren ook heel content. Wat wil een mens nog meer?

Reizigers die Mook Pancakes bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Mook Pancakes geweest? Deel je ervaringen!