Beoordeeld op 18 december 2019

Super mooie kamers!!
De xl loft zeker! Mooi ingericht, mooie social room echt super.!!!!!
Eten kan beter (avond eten) wat min in keuze maar voor de rest wel lekker. En vriendelijk personeel ! Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
AnoukWillems, Reservations & Brand Communication Manager van Zoku Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019

Hi Femke,

Bedankt voor de mooie woorden! Super om te horen dat je de Loft zo mooi vond en het goed kon vinden met ons team :)

Ook bedankt voor je feedback wat betreft diner. Fijn om te horen dat je het lekker vond! We hebben een wekelijks veranderend menu met 1 vlees, 1 vis, 1 groente gerecht - en een dagelijkse 'chefs special'. We staan altijd open voor suggesties van onze gasten, dus dank dat je die met ons gedeeld hebt in je survey.

Alvast hele fijne feestdagen!

Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

Na een fijn ontvangst door de enthousiaste Belgische dame Steffie met haar heerlijke Vlaamse tongval en uitleg over het toffe concept, heerlijk gegeten en gedronken (de dark & stormy’s zijn hemels) in het hippe, moderne maar knusse Zoku!

Datum van verblijf: mei 2019
AnoukWillems, Sales & Reservations Coordinator van Zoku Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2019

Hi Dennis!

Wat tof om te horen dat jullie zo genoten hebben bij ons :) Bedankt voor de fantastische review.
Ik ga er voor zorgen dat onze Steffie de complimenten ontvangt!

Hopelijk tot snel weer :)

Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Begin april samen met mijn partner een nacht verbleven in verband met een bezoek aan Amsterdam. Het ontvangst op de 6e etage was goed! Zeer vriendelijk en op een positief 'relaxte' manier werden wij geholpen en te woord gestaan. De kamer was mooi, maar vooral netjes en schoon. Een keuken in een kamer kan een kritisch iets zijn maar deze was op alle vlakken netjes en schoon. Een schone kamer is toch altijd heel belangrijk. Er is op de kamer ons dan ook niets tegen gevallen. De schoonmaker die wij tegenkwamen op de gang gaf ons een begroeting wat ons een welkom gevoel gaf. Kortom een heel erg goed verblijf gehad!

Datum van verblijf: april 2019
AnoukWillems, Front Office Manager van Zoku Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

We are so happy that you had a great stay! Thank you very much for your feedback. We really appreciate it!

Beoordeeld op 17 april 2019 via mobiele applicatie

We verbleven er drie dagen. Hip concept. Loft om te logeren. Was er net- vriendelijk personeel. Keuken heerlijk. Ontbijt super. Avondmaal nogal weinig groenten. Super dakterras om na een dag Amsterdam gezellig te vertoeven.

AnoukWillems, Sales & Reservations Coordinator van Zoku Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Hi Joeri,

Bedankt voor het schrijven van een review!

Super fijn om te horen dat jullie een goed verblijf hebben gehad en heerlijk hebben gegeten bij ons.

Kom snel een keer terug!

Beoordeeld op 10 april 2019

Wij hadden dit hotel geboekt omdat het dicht bij teater CARRE ligt en ook niet ver van het centrum. Wij boekten rechtstreeks. De parking is nogal slecht aangeduid en bij informatie via mail ook niet uitgelegd . De ontvangst op de 6de verdieping was zeer vriendelijk. Onze kamer was ruim maar om in uw bed te geraken moest je wel via een klein trapje naar een slaapruimte gaan. Handig om plaats te maken voor een salon en ruime werktafel/eettafel met keuken etc. Pracktisch voor jonge mensen maar minder voor 65+ Best ware om dit duidelijk te vermelden in de informaties. De prijs 186,15 vonden wij naar de dure kant. De werkplaatsen en eetmogelijkheden zijn gezellig en OK.
Veel groen en mooie terrasjes . Ontbijt vooraf geboekt komt op 31,5 vr 2 . Geen service. Alles zelfbediening en buffet eerder beperkt . Leuke plaats , dat wel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Wij hadden kamer 208 maar er zijn ook grote lofts beschikbaar
Datum van verblijf: april 2019
AnoukWillems, Sales & Reservations Coordinator van Zoku Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Hi Jacques,

bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Hopelijk hebben jullie een leuke avond bij Carré gehad!

Fijn om te horen dat de ontvangst vriendelijk was en dat jullie de social spaces mooi vonden.

Al onze Lofts hebben een verhoogde slaapruimte, hetgeen zichtbaar is op alle foto's durende het gehele boekingsproces op onze website en ook op de informatie sheets per kamertype. Jammer om te horen dat dit niet duidelijk voor jullie was. Ik kan begrijpen dat het trapje een beetje lastig is geweest.

We hebben inmiddels wat meer informatie over het parkeren toegevoegd aan onze bevestigingsmail. Goed dat jullie dit hebben aangekaart!

Nogmaals bedankt voor de feedback, en alvast een fijn weekend toegewenst!