“Smaakloos eten!!”
Beoordeling van Meram West

Meram West
Geclassificeerd als nr. 1.665 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
3 juli 2018 beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben daar gereserveerd, allereerst kom je binnen en wordt je zeer slecht ontvangen en moet je het zelf maar uitzoeken, wil je bestellen duurt het een eeuw voor dat er iemand bij je is. Eenmaal het eten super smaakloos net een stuk rubber in je mond (de ossenhaas). Kortom niet voor herhaling vatbaar.
En een zeer grote afrader

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk !!! Eten was super koud super lang gewacht werd heletijd Turks aangesproken niet waard voor je geld !!!!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke aanrader! Heerlijk gegeten! Bediening was goed. Vriendelijk personeel. Sweer is heel gezellig.

30 april 2018 beoordeeld

We vonden het ook vervelend dat de obers steeds rondliepen, had je net wat gedronken of gegeten en weg was je bord. Gevoel van snel eten en weg wezen. Vond het ook te duur voor wat we hebben gegeten. Was de eerste keer en de laatste keer. Ik zeur nooit maar dit was wel slecht sorry

26 april 2018 beoordeeld

Bediening was matig. We waren met een grote groep. We zaten allemaal aan aparte tafels terwijl een grote tafel was afgesproken. De ene helft van de groep had zn eten al op terwijl de andere helft nog eten moest krijgen. Dan klopt de organisatie niet helemaal. Jammer.

Reizigers die Meram West bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Meram West geweest? Deel je ervaringen!