“Ga voor de bar en het terras, niet om te eten”
Beoordeling van Bar Basquiat

Bar Basquiat
Geclassificeerd als nr. 1.486 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent in Zeeburg. Leuk terras met verwarming en prima borrelhappen.

Vriendelijke bediening. Voor eten geen aanrader . Niveau fastfood eigenlijk, niets boven een 6 . Dus dat beter overslaan

Datum van bezoek: maart 2018

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwam hier voor n kop koffie en het lezen van een boek. Later werd ik vergezeld en heb ik ook lunch genomen. Koffie werd geserveerd met lekker komkommerwater en de Libanese pizza was lekker en vers. De “fris”-selectie is origineel. Leuk!

Datum van bezoek: februari 2018
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden op een warme zaterdag avond aangeschoven aan een van de tafel die buiten staan. Een selectie van voorgerechten genomen met een mooi fles wijn. Bediening is heel vriendelijk en vlug, terwijl het behoorlijk druk was. De voorgerechten (allemaal oosters/fusion) waren prima

Datum van bezoek: juni 2017
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was er in de avond, met een vriend van me die al tegen de 50 loopt. Dat geldt voor mij trouwens ook. Als je dan zo om je heen zit te kijken op het volle, zonnige terras, dan valt het op dat er veel leuke jonge meisjes en ook jonge jongetjes zitten. Sterker nog dat "jong" gold eigenlijk voor iedereen behalve voor ons.
Na twee biertjes hebben we de conclusie getrokken dat Bar Basquiat een hartstikke hippe en leuke tent is met vlotte jonge meisjes in de bediening, maar dat wij net iets te oud zijn voor deze plek.
We hebben betaald en zijn naar bar Joost gegaan, gezellig tussen onze leeftijdgenoten :-)

Datum van bezoek: mei 2017
16 oktober 2016 beoordeeld

Voor een afspraak in Amsterdam hier even wat gegeten, gedronken en even gewerkt. De koffie en de locatie zijn fantastisch. De lunch zelf was goed maar een beetje aan de dure kant, je betaalt voor extra dingen op je broodje meer. Toen mij gevraagd werd of ik er avocado bij wilde werd mij 1 euro extra gerekend. De koffie is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Bar Basquiat bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bar Basquiat geweest? Deel je ervaringen!