“Goede werkplek”
Beoordeling van Bar Basquiat

Bar Basquiat
Geclassificeerd als nr. 1.486 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
16 oktober 2016 beoordeeld

Voor een afspraak in Amsterdam hier even wat gegeten, gedronken en even gewerkt. De koffie en de locatie zijn fantastisch. De lunch zelf was goed maar een beetje aan de dure kant, je betaalt voor extra dingen op je broodje meer. Toen mij gevraagd werd of ik er avocado bij wilde werd mij 1 euro extra gerekend. De koffie is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer gezellig om met vrienden te gaan praten dranken zijn niet te duur en ook niet super goedkoop. Rode taart is echt lekker hier!!

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om een drankje te drinken en het personeel was erg vriendelijk. Hadden alleen de cobb salad voor lunch en die was zijn prijs van bijna 10 euro totaal niet waard. Letterlijk droge harde kip en wat gesneden tomaatjes en komkommer een eitje en advocado en saus zonder smaak. Dus gezellige borrel plek but don't go for the food.

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas was ons bezoek op deze prachtige zonnige dag geen succes.

Wellicht was de bediening vandaag niet in de beste vorm. Eerst kreeg ik na lang wachten een verkeerd drankje en later en broodje BLCA ( a 8,95) wat gewoon niet te eten was. Stokbrood keihard en niet weg te krijgen. Het was zo slecht dat ik het heb terug gestuurd naar de keuken!
De serveerster vond het niet nodig om te weten wat er mis mee was en bracht het gerecht ongeïnteresseerd terug.
Eenmaal bij het afrekenen vroeg de jongeman achter de bar of het had gesmaakt. Ik gaf aan dat ik het broodje had terug gestuurd en de serveerster hiervan op de hoogte was. De jongeman vond het kennelijk normaal en vroeg wederom niet wat er mis mee was. Ik mocht wel gewoon de gehele rekening betalen inclusief een broodje waar ik niets van heb gegeten. Helaas een teleurstelling rijker en jammer dat het personeel ook geen feedback wil als een klant niet tevreden is.

16 maart 2016 beoordeeld

gewoon fijn dat er steeds meer leuke zaken in de buurt komen. Prima kaart en mogelijkheden. Het terras neemt echter wel veel te veel plek in. Blij dat ik er niet boven woon.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die Bar Basquiat bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bar Basquiat geweest? Deel je ervaringen!