“Leuk voor een drankje”
Beoordeling van Bar Basquiat

Bar Basquiat
Geclassificeerd als nr. 1.486 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om een drankje te drinken en het personeel was erg vriendelijk. Hadden alleen de cobb salad voor lunch en die was zijn prijs van bijna 10 euro totaal niet waard. Letterlijk droge harde kip en wat gesneden tomaatjes en komkommer een eitje en advocado en saus zonder smaak. Dus gezellige borrel plek but don't go for the food.

Datum van bezoek: september 2016

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas was ons bezoek op deze prachtige zonnige dag geen succes.

Wellicht was de bediening vandaag niet in de beste vorm. Eerst kreeg ik na lang wachten een verkeerd drankje en later en broodje BLCA ( a 8,95) wat gewoon niet te eten was. Stokbrood keihard en niet weg te krijgen. Het was zo slecht dat ik het heb terug gestuurd naar de keuken!
De serveerster vond het niet nodig om te weten wat er mis mee was en bracht het gerecht ongeïnteresseerd terug.
Eenmaal bij het afrekenen vroeg de jongeman achter de bar of het had gesmaakt. Ik gaf aan dat ik het broodje had terug gestuurd en de serveerster hiervan op de hoogte was. De jongeman vond het kennelijk normaal en vroeg wederom niet wat er mis mee was. Ik mocht wel gewoon de gehele rekening betalen inclusief een broodje waar ik niets van heb gegeten. Helaas een teleurstelling rijker en jammer dat het personeel ook geen feedback wil als een klant niet tevreden is.

Datum van bezoek: september 2016
16 maart 2016 beoordeeld

gewoon fijn dat er steeds meer leuke zaken in de buurt komen. Prima kaart en mogelijkheden. Het terras neemt echter wel veel te veel plek in. Blij dat ik er niet boven woon.

29 februari 2016 beoordeeld

Was met zoon vergeten te eten. Waar kan dat dan nog in Amsterdam om 23.00? Bij Basquiat, wat mij betreft. Prima burgers en ditto ipa bier, rauwkost en frites van zoete aardappelen.

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar weken geleden al een broodje gegeten om te verkennen. Zeker goed genoeg om vervolgens met m'n meisje een biertje te drinken. Zo gezegd zo gedaan. Leuke bar met buiten ruim terras met heaters. Bediening goed en veel keuze aan biertjes en bijbehorende snacks/hapjes. Blijkbaar was het fust op en dat kwam de attente ober ons tussendoor vertellen. Hou ik van. Wij komen hier zeker terug en zullen niet de enige zijn. Als je twijfelt om hier naar binnen te gaan, dan gewoon wel doen!

Reizigers die Bar Basquiat bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bar Basquiat geweest? Deel je ervaringen!