“weer een 3 wijzen ding in de buurt”
Beoordeling van Bar Basquiat

Bar Basquiat
Geclassificeerd als nr. 1.486 van 4.619 Restaurants in Amsterdam
16 maart 2016 beoordeeld

gewoon fijn dat er steeds meer leuke zaken in de buurt komen. Prima kaart en mogelijkheden. Het terras neemt echter wel veel te veel plek in. Blij dat ik er niet boven woon.

29 februari 2016 beoordeeld

Was met zoon vergeten te eten. Waar kan dat dan nog in Amsterdam om 23.00? Bij Basquiat, wat mij betreft. Prima burgers en ditto ipa bier, rauwkost en frites van zoete aardappelen.

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar weken geleden al een broodje gegeten om te verkennen. Zeker goed genoeg om vervolgens met m'n meisje een biertje te drinken. Zo gezegd zo gedaan. Leuke bar met buiten ruim terras met heaters. Bediening goed en veel keuze aan biertjes en bijbehorende snacks/hapjes. Blijkbaar was het fust op en dat kwam de attente ober ons tussendoor vertellen. Hou ik van. Wij komen hier zeker terug en zullen niet de enige zijn. Als je twijfelt om hier naar binnen te gaan, dan gewoon wel doen!

7 februari 2016 beoordeeld

Bar ziet er gezellig en druk uit, maar niet te druk. Wij hadden een mooi hoekje voor ons zessen. De bediening is vriendelijk, alert en vlot. Muziek prima en niet te luid.

23 januari 2016 beoordeeld

Zelf een fan van deze kunstenaar. Leuk gedaan, de menukaart draagt een aantal van zijn karakteristieken of handelsmerken. Het eten is prima, goede prijs kwaliteit verhouding, het publiek is prettig en de bediening ietsje te opdringerig ten koste van de gastvrijheid, u kent dat wel, je hebt je jas nog niet uit of ze staan al in je oor te hijgen, het is ook nooit goed:-) Het is ieder geval iets wat ik niet zo op prijs stel, laat iemand even rustig plaats nemen en de kaart bekijken, voor je hem of haar bespringt, zeker als je zo een leuke en unieke kaart hebt. De locatie is op een gezellig punt en heeft ongetwijfeld een druk terras in de lente en zomer.

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Bar Basquiat bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bar Basquiat geweest? Deel je ervaringen!