Jarl P

Geweldige beleving!

5,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeld
Centrale locatie, je hoeft alleen het gratis pontje over vanaf Amsterdam Centraal Station en dan is het 50 meter lopen.
Leuk restaurant beneden om te dineren.
Vriendelijk personeel dat alles eraan deed om ons welkom te heten.
Welkoms drankje gehad en toen zijn we meteen het restaurant ingedoken aangezien de lift een storing had.
Koffers werden voor ons naar boven gebracht.
Na het eten werkte de lift ook weer en konden we naar ons hotelkamer.
Het was al een feestje in de lift, we hebben de disco lift en de karaoke lift gezien naar de 10e verdieping.
Het was een prachtige kamer met een geweldig uitzicht op ‘t IJ.
Helaas waren we maar 1 nacht omdat we de ochtend erop de trein naar Berlijn hadden maar we komen zeker terug!
Enige puntje van verbetering wat ik zou kunnen geven is de vloertegels van de douche.
Erg mooi dat marmer maar het kan ook heel glad worden.
Mochten ze de kamers gaan renoveren zou dat het afmaken
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
  • Skyscanner.com
0.9 km van Sir Adam Hotel, part of Sircle Collection
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 28 februari 2024

Zeer ruim en trendy hotel met een perfecte ligging. Vanaf het centraal station steek je op 3 minuten met de veerboot de rivier over en je bent er. Vriendelijk ontvangst. Originele liften.
Ruime kamers met degelijke afwerking en een geweldig zicht.
Is zijn prijs waard.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 7 april 2023

de pickup op onze kamer deed het niet en de receptie nam de telefoon niet aan..aan het eind van ons verblijf heeft sir Adam dit wel netjes opgelost en gecompenseerd. Ik zou zeker nog eens in dit hotel verblijven.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 6 april 2023

Super leuke en huiselijke kamers! Prachtig en met zorg ingericht! Mooi uitzicht. Prima airco, verlichting etc. Heerlijk bed met verschillende kussens. Ruime regendouche met separate handdouche. Ontzettend leuk dat er ook een platenspeler aanwezig was met enkele platen! In een lift is een waar disco 🕺🏼 gevoel!

Eenvoudig te bereiken met OV, direct tegenover het centraal station, het pontje dat praktisch doorgaand heen en weer gaat en dan nog een paar meter tot het hotel.

Parkeren bij het hotel is tegen betaling mogelijk.
Prachtig uitzicht op het water.
Prima brasserie beneden, en prima ontbijt.

Kamertip: Boeken!
Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 maart 2023

Bij aankomst in het SIR in Amsterdam om 15:00 uur kregen we het bericht dat de kamer nog niet klaar was. Het zou nog eventjes duren en we kregen een drankje van de zaak. Na meermaals te horen hebben gekregen dat het nog eventjes zou duren, werd uiteindelijk na anderhalf uur de kamer beschikbaar gesteld. De fietstocht die we eveneens geboekt hadden, bleek geregistreerd te staan een maand later en degene die de fietstochten organiseerde zat op dat moment in Miami. Geen fietstocht dus!
De kamer was schoon en het uitzicht prachtig, maar 's nachts was de kamer bloedheet en met geen mogelijkheid koeler te krijgen. Bovendien maakte het luchtsysteem/airco een enorme herrie (en er kwam dus ook geen koele lucht uit).
De volgende ochtend bij het ontbijt kregen we te horen dat dit niet geboekt was, terwijl we hier de volgende dag nog voor hadden betaald. Na opheldering hierover gevraagd te hebben, bleek het toch echt niet in het systeem te staan, maar we zouden het ontbijt dan toch krijgen uit goodwill omdat er zoveel mis gegaan was. Uiteindelijk vonden we zelf de bevestiging van onze reservering waaruit inderdaad bleek dat we ontbijt bijgeboekt hadden. We kregen daarom wel 10% korting.
Het is een mooi hotel, maar ze hebben hun administratie helemaal niet op orde, hetgeen mijns inziens niet zou moeten kunnen gezien het hoge bedrag dat je moet betalen voor een overnachting.

Datum van verblijf: maart 2023
Rick De Jonge, General Manager van Sir Adam Hotel, part of Sircle Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2023

Beste Rene,

Jammer om te lezen dat het verblijf bij ons niet volledig in lijn der verwachting is geweest.
We dachten met u samen tot een oplossing te zijn gekomen en u met een positief gevoel het hotel bent uit gegaan, we vinden het dan ook jammer om te lezen dat u achteraf van gedachten bent veranderd. We zijn er dan ook van overtuigd dat uw verblijf van toegevoegde waarde is geweest tijdens uw weekend in Amsterdam.

We hopen dat u direct contact met ons wil opnemen om ons van verdere feedback te voorzien waardoor we ons beeld in uw ogen kunnen herstellen.

Vriendelijke groet,
Rick de Jonge
Hotel Manager

Beoordeeld op 13 februari 2023

wat een leuk ingerichte kamer en een uniek geweldig uitzicht! De locatie is helemaal top, net zoals de vinyl plaatjes op de kamer, superleuk. De dansdreunen van de shelter viel wel mee maar die monotone zoom van de airco? lift? hield me wakker.

Datum van verblijf: februari 2023
Rick De Jonge, General Manager van Sir Adam Hotel, part of Sircle Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2023

Hi Lohmann,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback! I am sad to read that you had a continuous zooming noise during the night. I am sorry that the different rooms we showed you did not suffice for a better night rest and we hope we can once welcome you again to experience the Sir way of life.

Kind regards,
Rick de Jonge