“Aanrader”

Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Alberto’s laForge staat al vanaf 1985 onder Amsterdammers bekend als het beste Uruguayaanse steakhouse van de stad. Vele gasten komen regelmatig terug om te genieten van een stukje perfect gegrild Zuid-Amerikaans vlees. Alberto’s laForge bevind zich om de hoek van het Leidseplein, het hart van het Amsterdamse uitgaansleven. Ons gastvrije team zorgt graag voor de perfecte start (of afsluiting!) van een geweldige avond.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik kwamen dit grillrestaurant toevallig tegen tijdens ons weekendje Amsterdam. Op een krijtbord aan de ingang stond de special genoteerd : Steak, Spareribs or Chicken with fries, baked patatoe or mashed patatoes voor 12,99€. Dit was in onze ogen een zeer goede deal. We namen plaats op een gezellig plekje in de hoek en werden snel ontvangen door een vriendelijke en vrolijke dame. De special stond niet op de kaart maar ze wist meteen wat we bedoelden. Ik bestelde de steak en mijn vriendin de spareribs. Ons eten werd snel gebracht en onze borden waren rijkelijk gevuld (voor 12,99). We zaten vol, het eten was lekker, de bediening zeer vriendelijk en de sfeer gezellig. Desondanks geven we hygiëne slechts 3/5 omdat we vinden dat een extra veeg over de tafels best zouden mogen. In het algemeen, zeker een aanrader en een duim omhoog voor Alberto's!

Datum van bezoek: november 2018

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo aan komen lopen en buiten gaan zitten. Hele vriendelijke bediening heeft ons geholpen. Chimmychurry sauce is een aanrader bij de lamsboutjes!

Datum van bezoek: mei 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week met een goeie vriend bij steakhouse Alberto’s gegeten.Het is een tijd geleden dat we zo een heerlijke ossehaas hebben gehad!Een lekkere grilsmaak,goeie frietjes en een smakelijke pepersaus erbij,niets op aan te merken.Ook op de erg vriendelijke dame die ons hielp was niets aan te merken.Wat de prijs betreft,niet goedkoop maar het was het zeker waard.Ik zal hier snel teruggaan!

Datum van bezoek: april 2018
24 januari 2018 beoordeeld

Op weg naar een theatervoorstelling in het DelaMa theater aten we hier in de buurt. Gezien het tijdstip 18.30u was het stil in de zaak. De bediening was vriendelijk en had (dus) tijd voor een praatje. We kozen een voorgerecht en hoofdgerecht. Dit werd vlot opgediend en was van goede kwaliteit. De steak was à point gebakken (zoals verzocht) en heerlijk. Kortom, we gingen goed gevoed en tevreden naar het theater.

Datum van bezoek: januari 2018
7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top vlees, prima bediening!
Leuk om het vlees te zien bereiden. Lijkt familiebedrijf. Alle bediening snel en heel correct!

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Alberto's la Forge bekeken, bekeken ook

In Alberto's la Forge geweest? Deel je ervaringen!