“1 woord : geweldig”

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Wijk: De Jordaan
11 juli 2017 beoordeeld

Ik was met een vriendin van mij er naar toe gegaan en we hadden echt een top avond. Het was in het begin wel een beetje apart want er stond geen ober of iemand die ons kon begeleiden maar die kwam al snel om ons te helpen. het eten is fantastisch ik zou echt de paella en de gefrituurde inktvis nemen. Daarnaast was de service ook heel goed en er was een fijne sfeer.

Bedank Manpei .

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supersfeer, suppergezellig, goede authentieke bediening en lekkere gevarieerde tapas; van belegd stokbrood via echte bocquerones en calamares naar solomillitas. Lekker San Miguel erbij en je voelt je helemaal in Spanje.

16 april 2017 beoordeeld

Gezellig buurtrestaurant met een Spaanse inslag. Wat super is, is dat je ook nog kan eten daar als de meeste keukens in Amsterdam al gesloten zijn. Verder prettige sfeer en mensen.

23 maart 2017 beoordeeld

Dos is alles wat ik verwacht van een goed restaurant.
Het eten is consistent goed. Er is genoeg voor vegetariërs/viseters en afwisselend. De belichting en sfeer is gedempt en warm, wat het huiselijk maakt. De inrichting heeft veel weg van een authentiek cantina, wat het heel lokaal maakt.
Maar wat echt top is is de persoonlijke, tot zeer persoonlijke bediening!! Ook nu weer kregen we een mini-likeurproeverij om te kijken wat het best bij ons toetje paste!

Heb je zin in gezelligheid op zijn Nederlands, ga dan maar het Spaanse Duende Dos!

21 maart 2017 beoordeeld

Je wordt naar binnen gezogen, want de sfeer is helemaal goed en aantrekkelijk. De patronne was zelfs zo vriendelijk ons het beste plekje van het restaurant te gunnen omdat de reservering meer dan een half uur te laat kwam. Bovendien ging ze overstag om mij per glas uit een fantastische fles te serveren. De kwaliteit van het eten was ok. Punt, Niks speciaals, een beetje gemiddeld zelfs. Minpuntjes: bedienend meisje (al 3 jaar in NL) sprak alleen engels en uiteindelijk stonden er 4 glazen van die wijn op de rekening die ik diende af te rekenen, terwijl ik er slechts twee gedronken had. ik heb het maar zo gelaten omdat de kwaliteit er van het dubbel en dwars waard was. leuke tent, maar niet tot in detail. toch een beejte jammer.

Reizigers die Restaurant Duende Dos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Duende Dos geweest? Deel je ervaringen!