“overall good, minor defaults”
Beoordeling van Restaurant Duende Dos

Restaurant Duende Dos
Reserveren met
Restaurant Duende Dos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 960 van 4.307 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Wijk: De Jordaan
21 maart 2017 beoordeeld

Je wordt naar binnen gezogen, want de sfeer is helemaal goed en aantrekkelijk. De patronne was zelfs zo vriendelijk ons het beste plekje van het restaurant te gunnen omdat de reservering meer dan een half uur te laat kwam. Bovendien ging ze overstag om mij per glas uit een fantastische fles te serveren. De kwaliteit van het eten was ok. Punt, Niks speciaals, een beetje gemiddeld zelfs. Minpuntjes: bedienend meisje (al 3 jaar in NL) sprak alleen engels en uiteindelijk stonden er 4 glazen van die wijn op de rekening die ik diende af te rekenen, terwijl ik er slechts twee gedronken had. ik heb het maar zo gelaten omdat de kwaliteit er van het dubbel en dwars waard was. leuke tent, maar niet tot in detail. toch een beejte jammer.

23 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk met n grote groep Tapas gegeten. Helaas zaten we achter in de zaak op klapstoelen maar ach dat mocht de pret niet drukken. Gezellig gezeten en lekker genoten van de tapas en ambiance.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

25-11-16
Even te vroeg voor bezoek in Adam, duiken we Dos binnen rond 17:15. Heerlijke Spaanse muziek, perfecte gastheer. Borrel, Top gamba's en brood.
Heerlijk!
Let op, op zondag paella schotel voor weinig!
Ja wij komen terug!

23 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben in het verleden een paar keer bij Duende Dos gegeten, en vonden het toen de beste tapas van Amsterdam. Leuker ook dan zijn 'broertje' Duende, dat wel erg rumoerig is. Gisteren hebben we hier weer eens gegeten, en we waren blij om te merken dat de kwaliteit nog steeds even goed is. We waren met een grote groep, en konden dus veel verschillende dingen bestellen. Alles was even goed, goed gekruid, fijne smaak. Gezellige sfeer ook. Enige nadeel is het geluid. Op zo'n zaterdagavond zit het helemaal vol, en dan is het lastig om jezelf verstaanbaar te maken.

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, gezellig en gastvrij! Mooie omgeving en goed bereikbaar.
Een aanrader voor ieder!
..:……:…

Reizigers die Restaurant Duende Dos bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Duende Dos geweest? Deel je ervaringen!