• Zwembad
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 329 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ziet er in de lobby al leuk uit. Hout lekkere zit plekken. Vriendelijk personeel. Op goede loopafstand station Sloterdijk. Fijne kamer met aparte badkamer goede douche met wc. Bed ligt prima

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
13 mei 2017 beoordeeld

Hotel gelegen in Slooterdijk en van daaruit binnen de 5 min met de sprinter in hartje Amsterdam. Hotel heeft afgesloten parking, vriendelijjk personeel, het allerbeste aan dit hotel in de lounge : fantastische zetels rond een haardvuur en daarbij gratis koffie of thee. Het enige minpuntje vind ik de hygiëne : die zou iets beter kunnen. Had mij 's avonds een warme melk genomen waarbij de koffiemachine nogal spatte en 's morgens was die niet gereinigd. De lakens van het bed waren iets te klein en 's morgens werd ik wakker op de matras. De wifi was ook enkel aan de deur beschikbaar op onze kamer

Kamertip: Vraag een kamer achteraan, ligt aan een drukke baan en naar de ochtend toe is het nogal lawaaierig.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
24 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed bed, ruime kamer, prima douche, ontbijt ok, op loopafstand van Amsterdam Sloterdijk dus zo in de stad. Lounge met haardvuur voelt welkom, gratis koffie en thee tijdens het gehele verblijf een absoluut pluspunt!

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
28 februari 2017 beoordeeld

zeer mooi hotel.
goede prijs,dit hotel is goed voor een city trip te doen.
geeft ook parkeergarage.uitgebreid ontbijt.
zeer vriendelijk personeel.nadeel het uitzicht is minder.
vlakbij kan je het openbaar vervoer gebruiken.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
24 januari 2017 beoordeeld

De prijs-kwaliteit zat goed. Ruime kamers en behulpzaam personeel en dat in een hotel met een mooie moderne urban style.

Hygiene was niet alles. Er werd niet grondig schoon gemaakt. Er lag zelfs nog een halve chocoladereep onder het bed van de vorige gasten! Jammer!

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden