“Vriendelijk en ontspannen gegeten”
Beoordeling van Toastable Nieuwendijk

Toastable Nieuwendijk
Geclassificeerd als nr. 67 van 4.476 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Hadden high tea genomen met Groupon . Kregen zoete taart en tosti's van de kaart. Erg kindvriendelijk. Zou zeker terugkomen

18 april 2017 beoordeeld

Het is een klein restaurantje want het juist erg gezellig maakt, er werkt vriendelijk persooneel en bij de high tea krijg je voldoende keuze

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Is een aanrader voor iedereen die vlug een snack wil eten en toch het gevoel wil hebben gegeten te hebben. Ik heb 'the legend' gegeten, is gegrilde kip, bacon, kaas en paprika
Toppertje!

27 maart 2017 beoordeeld

Het ligt op een centraal plekje. De lekkerste tosties ooit! Zelfgemaakt gebak en liters thee. We hebben genoten.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch kozen we voor Toastable op de nieuwedijk. Kleine​ knusse​ gelegenheid waar het gezellig druk was.

De bediening was redelijk vlot en vriendelijk! Tijdens het wachten was er een lekkere kop koffie.

De tostie was zacht gezegd overheerlijk, dik, groot en ontzettend lekker.

Één tosti voor twee personen is best te doen!

Reizigers die Toastable Nieuwendijk bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Toastable Nieuwendijk geweest? Deel je ervaringen!