“High tea”

Geclassificeerd als nr. 48 van 4.099 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
8 maart 2017 beoordeeld

Een heerlijke high tea, en de bediening was bijzonder aardig en behulpzaam! Wat je niet op eet krijg je mee

Schrijf een beoordeling

4 maart 2017 beoordeeld

Tosti was echt heerlijk en de rest van de zoetigheid ook. Mijn zusje en ik vonden de choco cake een beetje droog dus die hebben we laten staan :-) verder leuke bediening en locatie

23 februari 2017 beoordeeld

Klein maar gezellig tentje met personeel die je het naar je zin wilt maken.
Komen zeker weer een keertje terug.

20 februari 2017 beoordeeld

Leuke bediening, super hoe deze dame achter de toonbank de tijd nam voor mijn 8 jarige dochter, haar nieuwe aankopen bewonderde, haar complimenteerde en de tijd voor haar nam.
De smoothie jus d'orange met aardbei smaakte supergoed. De tostis waren goed, kaas lekker smeuig, buitenkant lekker knapperig. En mijn dochter kreeg er zelfs een ketchupsmiley bij. Haar dag was helemaal goed.

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke en lekkere high tea. Bedankt voor de goede service en het meedenken door de dame met de tattoo. Bedankt en zeker tot ziens.

Reizigers die Toastable Nieuwendijk bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Toastable Nieuwendijk geweest? Deel je ervaringen!