Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 253
Hotels.comUS$ 253
PricelineUS$ 253
TravelocityUS$ 253
FindHotelUS$ 253
TripadvisorUS$ 253
Beoordeeld op 22 december 2021

Zeer tevreden over mijn verblijf, alles was naar wens! Zeker voor herhaling vatbaar als ik weer in Amsterdam kom. Warm welkom door receptioniste, goede service en ze heeft ons heel goed wegwijs gemaakt.

Datum van verblijf: december 2021
Martijn Beekhuis, General Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2021

Beste jbraafheid22,

Wauw! Wat een fantastische scoring. Heel hartelijk dank voor het delen van uw feedback naar aanleiding van uw recente verblijf bij ons. We zijn enorm verheugd te lezen dat u zo'n comfortabel verblijf bij ons gehad heeft. We kijken ernaar uit u wederom in de toekomst te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 december 2021

Ik ben zeer te spreken over Miss Elita Beck. Ze heeft ons goed geholpen met informatie en wegwijs gemaakt door Amsterdam. We hebben genoten van ons verblijf en Elita liet ons welkom voelen. We zullen in de nabije toekomst zeker weer terugkomen. Bedankt voor je goede zorg!

Beste Gooddone,

Beoordeeld op 22 december 2021

Heel fijn verblijf gehad, mooie kamers en super check in met Elita Beck. Dit noem ik pas gastvrijheid! Ze belde nadat ik ingecheckt was om te kijken of alles naar wens was en of ik nog hulp nodig had met mijn testafspraak. Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: december 2021
Martijn Beekhuis, General Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2021

Beste Annette9799,

Beoordeeld op 21 december 2021

Zo’n fijn hotel! Ik heb echt een heerlijke nacht gehad en bij aankomst ben ik zo fijn geholpen door Elita Beck. Er was iets met mijn kamer en ze heeft gelijk daarop ingespeeld! Ik kom hier zeker terug!

Beste 196isaurah,

Beoordeeld op 18 december 2021

Super fijn hotel, erg vriendelijk personeel. Prachtige suite met keuken, inloop douche, fijne zithoek en een heerlijk bed. Het hotel ligt centraal bij alle winkels. Ontbijt is erg lekker en vers, en bij de prijs inbegrepen. Wij hebben erg genoten en komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: december 2021
Martijn Beekhuis, General Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Beste Miekeb8500,