Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Element Amsterdam
Hotels in de buurt
US$ 325
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 129
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 228
US$ 187
CrownePlaza.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 206
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 160
US$ 146
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 195
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 117
US$ 99
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 177
US$ 154
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 460
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Holiday Inn Express Amsterdam - Arena Towers(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (887)
Beoordelingen filteren
887 resultaten
Waardering van reizigers
552
269
49
9
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
552
269
49
9
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 887 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
24 januari 2018 beoordeeld

We hadden een leuk verblijf in dit hotel, dat is gelegen in een aantrekkelijk winkelcentrum. Receptie personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Nette kamer en goed ontbijt. Ook bij het ontbijt weer vriendelijk personeel.

1  Bedank AnouchkaScholten
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
GMElementAdam, General Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2018
Google-vertaling

Dear AnouchkaScholten,

Thank you so much for your kind words! It is great to get such nice comments. Also thank you for your compliments on our staff. We try to make everyone's stay memorable and I think we have succeeded.

AnouchkaScholten, we would be grateful to welcome you back.


Warm regards,


Suzanne de Zwaan
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 januari 2018 beoordeeld

Kamers zijn ruim en voorzien van een keukenblok. Handig voor long-stay gasten, dan hoeven ze zich tenminste niet te begeven in de ontbijtruimte. Hier hadden we op 2e Kerstdag het slechtste ontbijt OOIT! Je kon zelf je tafel indekken, vervolgens was er niets bij het buffet. Geen brood, geen ei, geen beleg, zelfs geen theezakjes! Heel af en toe kwam er iemand van het personeel die een brood kwam brengen, waarop de hongerige hotelgasten zich massaal op wierpen. Dit is toch ongelofelijk. Wat is er makkelijker dan een ontbijt? Je weet precies het aantal te verwachten gasten want de kamers worden allemaal incl. ontbijt aangeboden. Ik logeer in minstens 10 hotels per maand, maar zoiets slechts is me nog nooit overkomen. Zelfs het slechtste 1 ster pension biedt nog iets beters dan dit 4-sterren hotel. Shame on you Element! Het hele management zou hier vervangen moeten worden.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
1  Bedank Mark A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMElementAdam, Guest Relations Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste Mark A,

Mijn oprechte excuses voor het feit dat het erg druk was tijdens het ontbijt op tweede kerstdag. Het had niet mogen gebeuren dat er zoveel items tegelijkertijd op waren. Wij hebben hier veel van geleerd en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren.

Dank u wel voor uw feedback en ik wens u een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Joost Notenboom
Guest Service Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 oktober 2017 beoordeeld

We waren erg teleurgesteld in dit hotel. We hadden maanden geleden 2 studio's geboekt (aardig aan de prijs) ivm deelnemen aan de marathon. Bij inchecken duurde het heel lang (kon de reservering niet vinden) en konden we bovendien niet 2 kamers naast elkaar krijgen. Het hotelpersoneel sprak geen Nederlands. Bij de vraag waar we konden parkeren en hoe we naar het Olympisch stadion met het OV moesten komen kregen we een half en vaag antwoord, oftewel: men wist het niet. Heel jammer. Dat soort dingen moet het personeel weten.
De kamer was wel mooi maar veel te warm en geen mogelijkheid om te ventileren.
Bovendien was deze gehorig.
Gezien de prijs hadden we veel meer verwacht van dit hotel.

  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 727lana
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicky D, Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Beste 727lana,
Het spijt ons te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw verblijf bij ons. Met name dat u hier was voor de marathon en u niet geheel tot rust kon komen in ons hotel ter voorbereiding op die mooie sportdag.

Mijn excuses dat het inchecken langer duurde doordat de reserveringen niet direct gevonden waren. Speciale verzoeken, bijvoorbeeld een aanvraag voor aaneensluitende kamers is op basis van beschikbaarheid. Desalniettemin doen wij ons uiterste best om de beste kamer te vinden voor onze gasten. Het spijt mij dat in dit geval er geen beschikbaarheid was voor aaneengesloten kamers. Met betrekking tot ons team en het spreken van de Nederlandse taal, wij als Internationaal bedrijf hebben ons team geheel geselecteerd op talent en persoonlijkheid. Echter hebben wij ook Nederlandse medewerkers wie u graag te woord staan en hebben we meerdere medewerkers wie op dit moment Nederlands aan het leren zijn.

Het is jammer te lezen dat u niet geheel comfortabel was in uw kamer door de warmte. We hebben een temperatuurregelaar in elke kamer en de ramen kunnen opengezet worden. Daarnaast mijn excuses dat u de kamer als gehorig ervoer, dit horen wij niet veel.

Beste 727lana, bedankt voor uw uitgebreide feedback. We hopen dat wij u alsnog in de toekomst mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Nicky Dullemans
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 maart 2017 beoordeeld

Kamer niet iedere dag schoen gemakt, vieze handdoeken, geen zeep (moet van de balie nemen), slecht ontbijt , Spaanse slechte restaurant met onprofessioneel personeel, mooie locatie en aardige balie personeel.

  • Verbleef: maart 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AdiAmsterdam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bartluijk, General Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2017

Beste AdiAmsterdam,

Bedankt voor de feedback. Ik ben een beetje verbaasd door uw review en zou graag wat meer informatie willen hebben, zodat ik de feiten beter kan onderzoeken. Ik wil natuurlijk mijn excuses aanbieden voor het feit dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.

Mocht u tijd hebben, zou u me willen emailen op bart.luijk@elementamsterdamhotel.com ? Op die manier kan ik hier onderzoeken wat er precies mis is gegaan tijdens uw verblijf.

Vriendelijke groeten,

Bart Luijk

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een heel moderne uitstraling en is mooi verzorgd. Kamers zijn goed uitgerust met alle comfort, tot zelfs een kitchenette met spoeltafel, kookplaat, vaatwasje, koelkast, nespresso machine,…
Hygienische indruk door houten bevloering. Comfortabele zithoek en badkamer.
Zalig bed om goed uitgerust op te staan.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
3  Bedank Eddy S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
bartluijk, General Manager van Element Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Beste Eddy S,

Heel erg bedankt voor je review van het Element Amsterdam Hotel. Ik ben blij te horen dat je gebruik hebt gemaakt van alles dat ons hotel te bieden heeft. Zo te lezen is het goed bevallen. Ik hoop dat we je binnenkort weer mogen verwelkomen in het Element Amsterdam.

Bart Luijk

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken