“Top”
Beoordeling van Brouwerij Troost Westergas

Brouwerij Troost Westergas
Geclassificeerd als nr. 345 van 4.561 Restaurants in Amsterdam
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en top bieren, stuk voor stuk uniek, vriendelijke bediening. Gevaarlijk hoe ook de ‘zwaardere’ biertjes lekker fris wegdrinken

18 mei 2018 beoordeeld

Lekker gegeten, mooie omgeving maar schandalige bediening. We waren met een groep collega's (25 personen) en hadden ons eigen tapje. Maar degene die geen bier dronken moesten of zelf hun drank halen beneden aan de bar of eindeloos wachten tot er iemand van de bediening kwam vragen of we nog iets wilde bestellen.
Toen ze uiteindelijk het tapje kwamen afsluiten en we vroegen om nog een drankje kregen we een brutaal antwoord waarop we hebben gevraagd of we nog wel welkom waren of dat ze gingen sluiten. Ook daarop kregen we weer een brutaal antwoord. Na beneden aan de bar toch maar even bij een collega te hebben gecheckt of we nog welkom waren en te horen kregen dat we dat zeker waren (geen excuses overigens) kregen we uiteindelijk ons drankje van dezelfde persoon die tot twee keer toe een snauw had uitgedeeld zonder ook maar enige vorm van spijt.
Als je met 25 man komt eten en drinken en geen enkele vorm van waardering of service kan opbrengen dan ben je het niet waard om jezelf een restaurant te noemen en snap ik er niks van dat dit uberhaubt een 8,3 krijgt op Iens of welke andere site dan ook.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met mijn collega's gegeten. Hadden binnen een tafel gereserveerd, was geen probleem dat we nog eventjes in de zon buiten begonnen.
Eenmaal binnen goed gegeten, het Broodmandje was redelijk overprijsd. 6 euro voor een plankje met 3 sneetjes brood. Verder wel heerlijk gegeten, beste frietjes, goede spare ribs.
Redelijk simpel menu maar zeker aan te raden en voldoende keus.
Soms was liet de bediening wat op zich wachten terwijl het een rustige dag was.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de uitleg van de brouwerij door een van de bedienende dames (deed dat perfect!) naar het overdekte terras (inclusief heater) en vooral troost - oftewel de eigen biertjes. Lekker! Prima kaart met pub grub van goede kwaliteit - echt een aanrader, zeker in combi met de locatie.

6 maart 2018 beoordeeld

Op het Westergasterrein zit deze brouwerij die zelf allerlei lekkere biertjes brouwt en waar andere brouwers ook te gast brouwen. Goede locatie voor een borrel en je kunt voor een feestje een tap afhuren. Zit rond 18.00 uur meestal vol op do/vr/za dus als je van ver komt handig om te reserveren als je er wilt eten. Ze hebben er pubfood met oa veel burgers, ook vega en vegan! Tip: IPA biertje en de oude kaasplank.

Reizigers die Brouwerij Troost Westergas bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Brouwerij Troost Westergas geweest? Deel je ervaringen!