“Buiten de spits een prima transport.”
Beoordeling van GVB

GVB
Geclassificeerd als nr. 27 van 574 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
14 maart 2017 beoordeeld

Gezien de bespottelijk hoge parkeertarieven, verplaats ik mij (als ik beslist in Amsterdam moet zijn) met de tram of bus naar mijn reisdoel. Behalve dat het nog steeds een vrij schokkerige en lawaaierige wijze van vervoer is, kan men buiten de spits meestal wel een zitplaats vinden. Een grote verbetering is dat op verschillende haltes reeds de wachttijd van de tram staat aangegeven.

13 maart 2017 beoordeeld

Geparkeerd onder de arena en met de tram naar het centrum voor een bezoek aan een museum en wel van Gogh. Dit is zo zorgeloos geen probleem met een plekje zoeken voor de auto. Heel fijn.

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we vandaag een dagje Amsterdam gingen doen is dat het handigste om met het openbaar vervoer te doen.
Vandaar dat we met de tram ons overal naar toe lieten brengen en de prijs is prima te doen.

4 maart 2017 beoordeeld

Goed idee en nog niet duur ook om het centrum te zien en de meeste bezienswaardigheden te doen.De wachttijden zijn miniem daar er frequent trams zijn.Genoeg overstapplaatsen van ene naar andere lijn. een aanrader

Bekijk meer beoordelingen
2 maart 2017 beoordeeld

Prima service en erg gedienstig en supervriendelijk personeel. Een 24urenkaart voor amper 7,5 euro is geen geld en zolang onbeperkt gebruik maken van bus tram en metro is top...

Reizigers die GVB bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In GVB geweest? Deel je ervaringen!