“Voor een museum bezoek met de tram is geweldig.”
Beoordeling van GVB

GVB
Geclassificeerd als nr. 27 van 577 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
13 maart 2017 beoordeeld

Geparkeerd onder de arena en met de tram naar het centrum voor een bezoek aan een museum en wel van Gogh. Dit is zo zorgeloos geen probleem met een plekje zoeken voor de auto. Heel fijn.

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we vandaag een dagje Amsterdam gingen doen is dat het handigste om met het openbaar vervoer te doen.
Vandaar dat we met de tram ons overal naar toe lieten brengen en de prijs is prima te doen.

4 maart 2017 beoordeeld

Goed idee en nog niet duur ook om het centrum te zien en de meeste bezienswaardigheden te doen.De wachttijden zijn miniem daar er frequent trams zijn.Genoeg overstapplaatsen van ene naar andere lijn. een aanrader

2 maart 2017 beoordeeld

Prima service en erg gedienstig en supervriendelijk personeel. Een 24urenkaart voor amper 7,5 euro is geen geld en zolang onbeperkt gebruik maken van bus tram en metro is top...

Bekijk meer beoordelingen
2 maart 2017 beoordeeld

Het is even zoeken hoe alles in elkaar zit maar eens vertrokken loopt alles prima.
De wagen geparkeerd bij de Arena voor maar 1 euro per dag, het openbaar vervoer op en zorgeloos rondhossen voor een lage prijs. Het gaat vlot en de wachttijden zijn kort. Het kan natuurlijk heel druk zijn op bepaalde momenten maar met de wagen rondrijden zou ik niet echt aanraden.

Reizigers die GVB bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In GVB geweest? Deel je ervaringen!