Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Prachtig en onvergetelijk!

Beoordeeld op 2 mei 2023
rondvaart
Behouden vaart

Een warme ontvangst en veilige vaart We hebben genoten van de betrokkenheid van de bemanning En ... meer lezen

Beoordeeld op 23 januari 2023
Evivis
Lees alle 103 beoordelingen

Beoordeeld op 2 mei 2023

Prachtige vaartocht langs zowel de grachten van het centrum als die van Amsterdam Zuid. Zeer persoonlijke en aangenaam contact en deskundig advies door Sophia Lagendijk. Heerlijke hapjes tijdens de vaartocht, genoten van zowel het gezelschap ter ere van ons verjaardagen als van het uitzicht. Heerlijke salonboot, voorzien van alle comfort.

Datum van activiteit: april 2023
Beoordeeld op 23 januari 2023

Een warme ontvangst en veilige vaart
We hebben genoten van de betrokkenheid van de bemanning
En natuurlijk van alle kunstwerken van licht

Beoordeeld op 20 januari 2023 via mobiele applicatie

Mooie luxe boot, lekkere zitjes. Vriendelijke en behulpzame kapitein en gastvrouw. Leuk om een keer gezien te hebben, mooi uitzicht vanuit de boot. Aangenaam temperatuur in de boot.

Beoordeeld op 3 januari 2023 via mobiele applicatie

Vuurvliegjes waren leuk en Norah was vriendelijk en gastvrij heel interessant en mooie tocht gehad! Bedankt.

Beoordeeld op 3 januari 2023 via mobiele applicatie

Super leuk met AMF! Hele mooie tour en leuk verhaal erbij. Zowel weetjes over Amsterdam als over het festival.