Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijke rondvaart met vriendelijke medewerkers

Wij hebben een personeelsuitje op een luxe houten schip gehad. Zowel de kapitein als zijn ... meer lezen

Beoordeeld op 3 januari 2022
Annadezwaan
Uithoorn, Nederland
Fantastische tocht

Zaterdag 12 september zijn we met een bruiloft gezelschap aan boord van de Hanneke gegaan. Zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 17 september 2020
Martinehoudtvankoffi
Lees alle 91 beoordelingen

Beoordeeld op 25 januari 2020

Prima rondvaart, verzorgd door Lotte en Werner die het heel leuk en vermakelijk deden.
Volop drankjes, veel informatie gekregen over de objecten maar ook over Amsterdam. Kortom de moeite waard.

Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Een uitstekend verzorgde rondvaart door het ALF2020 genoten met rederij Nassau!
Onder (bege-)leiding van het prettig (gestoorde) duo Lotte en Werner en onder het genot van een paar lekkere drankjes in hun overdekte sloep, hebben ik en denk ik wel het gehele gezelschap, ons prima vermaakt en laten informeren over oa de objecten binnen het event
Namens mij een echte aanrader, volgend jaar zeker weer!!

Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Top service. Gluhwein en assortiment drinken tijdens tour. Laagdrempelig. Toilet.. Goede begeleiding (speaker Lotte) en een fantastische Schipper (Werner).

Beoordeeld op 20 januari 2020

Informatieve uitleg van Lotte, spontaan en uitgebreid. Indrukwekkende tocht langs een voor ons minder bekende route.

Beoordeeld op 20 januari 2020

Tijdens de laatste avond van het Amsterdam Light Festival hebben wij een rondvaart gemaakt met dit gezellige en gastvrij team met Werner als Kaptein en Lotte als gastvrouw en gids tijdens de tocht.
Zij deden dit beide super en waren zeker een grote meerwaarde aan deze rondvaart tocht.