Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastische tocht

Zaterdag 12 september zijn we met een bruiloft gezelschap aan boord van de Hanneke gegaan. Zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 17 september 2020
Martinehoudtvankoffi
Schitterende sloep, nog betere service

Een boot met schipper en 'matroos' gehuurd. Hanneke is een prachtige sloep. Door de ... meer lezen

Beoordeeld op 4 augustus 2020
Richardvtz
Lees alle 89 beoordelingen

Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Een uitstekend verzorgde rondvaart door het ALF2020 genoten met rederij Nassau!
Onder (bege-)leiding van het prettig (gestoorde) duo Lotte en Werner en onder het genot van een paar lekkere drankjes in hun overdekte sloep, hebben ik en denk ik wel het gehele gezelschap, ons prima vermaakt en laten informeren over oa de objecten binnen het event
Namens mij een echte aanrader, volgend jaar zeker weer!!

Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Top service. Gluhwein en assortiment drinken tijdens tour. Laagdrempelig. Toilet.. Goede begeleiding (speaker Lotte) en een fantastische Schipper (Werner).

Beoordeeld op 20 januari 2020

Informatieve uitleg van Lotte, spontaan en uitgebreid. Indrukwekkende tocht langs een voor ons minder bekende route.

Beoordeeld op 20 januari 2020

Tijdens de laatste avond van het Amsterdam Light Festival hebben wij een rondvaart gemaakt met dit gezellige en gastvrij team met Werner als Kaptein en Lotte als gastvrouw en gids tijdens de tocht.
Zij deden dit beide super en waren zeker een grote meerwaarde aan deze rondvaart tocht.

Beoordeeld op 18 januari 2020

We waren met zijn 8 personen familieuitje van 16 tot 71 jaar. Hebben genoten gisteravond op de sloep Hanneke. Heel bijzonder met schipper Rob en super leuke gastvrouw Lotte. Zo vertelde alles heel gezellig en duidelijk. Echt top. Dit maakte het extra leuk. Dan ook nog met een drankje erbij of meer als je wilde. Een aanrader.