Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rederij Nassau zeer aan te bevelen!

Wij hadden voor een klein zakelijk event de boto Abaco gereserveerd. Het was werkelijk fantastisch ... meer lezen

Beoordeeld op 13 december 2023
Daydream05908087298
Prachtig en onvergetelijk!

Prachtige vaartocht langs zowel de grachten van het centrum als die van Amsterdam Zuid. Zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 2 mei 2023
rondvaart
Lees alle 103 beoordelingen

Beoordeeld op 16 januari 2020

een 10 maar wij hadden geluk misschien wij hadden Lotte Werner als gastvrouw.
Ze is speciaal meet zeer veel kennis en uitleg van het geheel.
ook een lekker drankje werd er geserveerd.

Beoordeeld op 16 januari 2020 via mobiele applicatie

Leuke geanimeerde boottocht samen met Lotte en Michel.
Zeer goed gedaan Lotte.
Persoonlijke commentaar
Geen prefab met hoofdtelefoon.

Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooie tour door Amsterdamse grachten. Leuke uitleg, spontane gidsen.
Was echt super leuk en een leuk uitje

Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

Goede rondvaart, hartstikke gezellig en goede uitleg van Lotte. Frans heeft het ook goed gedaan door ons veilig door de grachten te varen

Beoordeeld op 13 januari 2020

Wij hebben genoten van een mooie rondvaart met Frans en Lotte.
Perfecte boot, deskundige en leuke informatie over het evenement en Amsterdam.
Geen vraag was teveel, op een fijne manier laten zien en horen wat Amsterdam te bieden heeft.
De rondvaart wordt aangeboden met gratis drankjes, het welkomstdrankje was blijkbaar voor de meeste bezoekers voldoende. Er werd geen tweede keer een drankje aangeboden, bij vraag na een drankje wel onmiddellijk ingeschonken.
Vriendelijk, gastvrij en spontaan......een dikke pluim voor Frans en Lotte en de rederij Nassau!