Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastische tocht

Zaterdag 12 september zijn we met een bruiloft gezelschap aan boord van de Hanneke gegaan. Zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 17 september 2020
Martinehoudtvankoffi
Schitterende sloep, nog betere service

Een boot met schipper en 'matroos' gehuurd. Hanneke is een prachtige sloep. Door de ... meer lezen

Beoordeeld op 4 augustus 2020
Richardvtz
Lees alle 89 beoordelingen

Beoordeeld op 13 januari 2020

Lotte en Frans hebben ons een leuke ervaring bezorgt.
enthousiast en informatief met een vleugje humor.

Beoordeeld op 12 januari 2020

Rob bedankt voor de fijne vaart. En Lotte bedankt voor het stukje geschiedenis tijdens devaart. Amsterdam Light festival!!!

Beoordeeld op 12 januari 2020

Genoten van een super leuke rondvaart onder het genot van een drankje. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Op een leuke manier word informatie gegeven over de kunstwerken van het Lightfestival.

Beoordeeld op 11 januari 2020

Met rederij nassau hebben ik en mijn moeder voor het eerst het amsterdam light festival gezien. Was anders dan we hadden verwacht. Als je zonder uitleg er langs was gevaren had je er waarschijnlijk niks van begrepen. Maar Lotte deed het zo leuk, ook de leuke weetjes over Amsterdam waren heel interessant. Ik heb me hele leven lang rond om Amsterdam gewoond en sommige dingen wist ik niet. De boten waren heel knus en gezellig, veel leuker dan zo een groote tour boot.
Wel een min puntje was dat je het niet goed kon zien door dat je door plastic heen keek en niet door glass.
Maar Lotte en Rob hebben dat helemaal goed gemaakt!

Beoordeeld op 11 januari 2020

Ik heb van de week een rondvaart gehad met rederij nassau op salonboot de Roos. De boot zag er prachtig uit en was mooi versierd. We werden enthousiast ontvangen door Lotte en Werner met een heerlijk drankje. Werner manoeuvreerde foutloos door de grachten en Lotte vertelde prachtige enthousiaste verhalen over het light festival maar ook over de stad zelf. We hebben veel geleerd en genoten van dit duo. Het geheel kwam alles behalve ingestudeerd over en je merkt aan alles dat deze mensen hun vak begrijpen en er alles aan doen om je een fijn avondje uit te bezorgen. Tot volgend jaar!