Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Behouden vaart

Een warme ontvangst en veilige vaart We hebben genoten van de betrokkenheid van de bemanning En ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Evivis
Super leuke rondvaart

Vuurvliegjes waren leuk en Norah was vriendelijk en gastvrij heel interessant en mooie tocht gehad ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
277elizabethd
Bitez, Turkije
via mobiele applicatie
Lees alle 101 beoordelingen

Beoordeeld op 13 januari 2020

Lotte en Frans hebben ons een leuke ervaring bezorgt.
enthousiast en informatief met een vleugje humor.

Beoordeeld op 12 januari 2020

Rob bedankt voor de fijne vaart. En Lotte bedankt voor het stukje geschiedenis tijdens devaart. Amsterdam Light festival!!!

Beoordeeld op 12 januari 2020

Genoten van een super leuke rondvaart onder het genot van een drankje. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Op een leuke manier word informatie gegeven over de kunstwerken van het Lightfestival.

Beoordeeld op 11 januari 2020

Met rederij nassau hebben ik en mijn moeder voor het eerst het amsterdam light festival gezien. Was anders dan we hadden verwacht. Als je zonder uitleg er langs was gevaren had je er waarschijnlijk niks van begrepen. Maar Lotte deed het zo leuk, ook de leuke weetjes over Amsterdam waren heel interessant. Ik heb me hele leven lang rond om Amsterdam gewoond en sommige dingen wist ik niet. De boten waren heel knus en gezellig, veel leuker dan zo een groote tour boot.
Wel een min puntje was dat je het niet goed kon zien door dat je door plastic heen keek en niet door glass.
Maar Lotte en Rob hebben dat helemaal goed gemaakt!

Beoordeeld op 11 januari 2020

Ik heb van de week een rondvaart gehad met rederij nassau op salonboot de Roos. De boot zag er prachtig uit en was mooi versierd. We werden enthousiast ontvangen door Lotte en Werner met een heerlijk drankje. Werner manoeuvreerde foutloos door de grachten en Lotte vertelde prachtige enthousiaste verhalen over het light festival maar ook over de stad zelf. We hebben veel geleerd en genoten van dit duo. Het geheel kwam alles behalve ingestudeerd over en je merkt aan alles dat deze mensen hun vak begrijpen en er alles aan doen om je een fijn avondje uit te bezorgen. Tot volgend jaar!