Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rederij Nassau zeer aan te bevelen!

Wij hadden voor een klein zakelijk event de boto Abaco gereserveerd. Het was werkelijk fantastisch ... meer lezen

Beoordeeld op 13 december 2023
Daydream05908087298
Prachtig en onvergetelijk!

Prachtige vaartocht langs zowel de grachten van het centrum als die van Amsterdam Zuid. Zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 2 mei 2023
rondvaart
Lees alle 103 beoordelingen

Beoordeeld op 10 januari 2020

Mooie tocht langs mooi verlichte kunstwerken. Rob heeft goed gevaren en Lotte is een enthousiaste dame vol kennis over Amsterdam (dus niet alleen het loght festival.

Beoordeeld op 6 januari 2020

Prima begeleiding van Lotte en Rob!!
Doordat de boot plastic ramen heeft, was er door de regen slecht zicht

Datum van activiteit: januari 2020
RederijNassau, Public Relations Manager van Rederij Nassau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Hoi Hendrik Jan, dank voor je review. Wij doen ons uiterste best om de ramen niet te laten beslaan. Soms is het door het slechte weer lastig om de ramen goed te behandelen.

Beoordeeld op 6 januari 2020

Een uitzonderlijk aangename ervaring! Wij hebben genoten van deze lichttocht! We zijn zeer gastvrij onthaald door Rob en Lotte. Heerlijke gluhwein aan boord en een ruime keuze aan andere drankjes, bier, wijn, fris. Mooie rondvaart vakkundig gestuurd door Rob. De uitleg van Lotte was leuk, interessant en zeer plezierig. Zij verstaat de kunst van het gastvrouw en gids zijn! Prettige stem en zeer enthousiast! Een aanrader!

Beoordeeld op 6 januari 2020

Heerlijke avond, mede door de leuke en humoristische uitleg van Lotte, die behalve kennis van de kunstobjecten ook heel veel weet over andere dingen die je ziet onderweg.

Dank voor uw review.

Beoordeeld op 6 januari 2020

Geweldig gastvrij, heerlijke informatieve tocht met lekkere drankjes en mooie verhalen! Echt een super avondje uit!

Datum van activiteit: januari 2020
RederijNassau, Public Relations Manager van Rederij Nassau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Dank voor uw fijne woorden!