“Prima borrelstek”
Beoordeling van The Uptown Meat Club

The Uptown Meat Club
Reserveren met
The Uptown Meat Club is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 779 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Museumkwartier
Beschrijving: Puur en eerlijk vleesrestaurant.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geborreld op het terras van The Uptown Meatclub.

Prima wijn, lekkere borrelplank en vriendelijke bediening.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek aan de Uptown Meat Club was een grote teleurstelling nadat we er een jaar geleden nog meerdere keren fantastisch gegeten hebben. (Kennelijk is er nieuw management?)

Hier wat er allemaal mis ging: Lang wachten op eten. Chicken wings en verbrande(!) spareribs geserveerd zonder servetjes voor de kluifvingers. Sausjes vergeten. Borden weghalen terwijl er nog gegeten word. Bedienend personeel dat de bestelling opneemt zonder iets op te schrijven en daardoor verkeerd gerecht serveerd. Foutief gerecht teruggestuurd, komt opnieuw terug maar dan incompleet. Waardoor één van ons pas kon eten nadat iedereen klaar was. Verbrande hamburger broodjes. Bijgerechten vergeten uit te serveren...

Uiteindelijk word er wel wat van de bon gehaald, maar de avond is al verpest. Personeel verteld dat er maar 2 man personeel in de keuken staat (!!!) Lijkt me wat weinig voor een tijd van dit formaat.

Jammer. Want in het verleden hier genoten van top bedienieng en heerlijke tomahawk steaks.

5 april 2018 beoordeeld

Deze avond hier met 4 gaan eten waarbij ook 2 kinderen. Ontvangst neutraal. Bestelling werd opgenomen en niet te lang moeten wachten. Ikzelf had ravioli besteld. Toen deze aankwam moesten mijn 2 kinderen (van 6 en 8) lachen want mama had een babyportie... Welgeteld 12 ravioli's lagen op mijn bord. Lekker van smaak, maar voor mij niet voldoende. De kinderporties waren iets groter dus gelukkig heb ik van hun bord nog wat kunnen peuzelen. Ravioli dus enkel aan te raden bij kleine honger.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch, met lekkere burger en een goede uiensoep na een bezoek aan het Rijksmuseum. Ook de salade met zeewier en ossehaas smaakte goed.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top middag gehad super gezellig met klasse live muziek!
Wat jammer dat de hamburgers die altijd heerlijk zijn om 4 uur waren uitverkocht! Hoe is het mogelijk!!

Reizigers die The Uptown Meat Club bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Uptown Meat Club geweest? Deel je ervaringen!