“Vreselijke service”

Geclassificeerd als nr. 160 van 197 Koffie en thee in Amsterdam
Wijk: Indische Buurt
Wijk: Indische Buurt
31 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilde lekker lunchen met elkaar. Bij binnenkomst totaal geen welkom van personeel. Uiteindelijk zelf ergens gaan zitten. Na 10 minuten nog steeds niemand gekomen om bestelling op te nemen of menu kaart te geven. Naar de bar gelopen en gevraagd of ik daar moest bestelen. Zegt zo een meisje ongeïnteresseerd ik kom zo naar u toe. Nou weer naar 10 minuten niemand gekomen terwijl ze druk zijn met zichzelf. Zo een slechte tent. Hoorde kater can vrienden van mij dat dit vaker gebeurd

Datum van bezoek: juli 2022

14 juli 2020 beoordeeld

Een rommelig tentje en dat is ook wel de charme. Alleen een weinig attente bediening. Behalve dat het bestellen en dan daadwerkelijk krijgen wat wij besteld hebben lang duurt, ook nog slordigheden. De verkeerde thee. Wij wilde de twee gerechten delen, en dubbel bestek, niet gekomen, suiker moet om gevraagd worden. De red velvet was oké, hebben wij eens lekkerder gehad. De boterham met zalm was echt lekker, maar een beetje aan de prijs voor wat je krijgt. De latte macchiato in een idioot glas dat aan de buiten koud blijft en zo’n dikke rand heeft dat het niet echt lekker drinkt. Al met al matig.

Datum van bezoek: juli 2020
2 maart 2020 beoordeeld

Fijne vintage sfeer en rustig geluid ook al waren er best wel wat klanten. Heerlijke muesli met vers fruit en noten, mooi fris, vol bord en keuze uit 2 muesli's (gewoon en crunch). Taarten etc. had ik ook graag geproefd want die zagen er heel goed uit, maar dat dan een volgende keer. Bediening rustig en erg aardig, maar mag iets alerter rondkijken of er nog extra wensen of vragen zijn bij al geinstalleerde klant. Scheelt een hoop zwaaien.... Normale prijzen. Alles bij elkaar, zeker terug als het zo uitkomt.

Datum van bezoek: februari 2020
11 oktober 2018 beoordeeld

Kom hier vaker om rustig te kunnen werken, maar er is kennelijk een nieuwe policy.Nadat ik een koffie en een thee had besteld, kwam een medewerkers mij binnen 10 minuten 2x vragen of ik nog wat wilde bestellen. Ik was iets aan het afronden en vertelde hem dat ik bijna wegging. Binnen 5 minuten kwam hij met de rekening op de proppen. Met andere woorden, je mag nu ophoepelen. Ik heb hier natuurlijk over geklaagd. Kennelijk was ik te lang binnen voor het nuttigen van maar 2 drankjes (en zaten max 6 personen binnen). Meneer beseft niet dat ik zijn salaris betaal en hij verbaasde zich over mijn boze reactie. Ja, soms besteed je wat meer dan andere keren. Ik kom hier nooit weer, ze hebben geen notie van klantvriendelijkheid.

Datum van bezoek: oktober 2018
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeg of ik snel iets kon eten, maakt niet uit wat, maar wat snelste was, brood of iets anders. En toen werd er gezegd: sorry daar begin ik niet aan, er is een bakker om verderop.

Onbegrijpelijk, onvriendelijk en onbeschoft. Uiteindelijk verderop in de straat bij vergelijkbaar tentje hielpen ze me super vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De jonge admiraal bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De jonge admiraal geweest? Deel je ervaringen!