“Lekker eten en fantastische bediening!”
Beoordeling van Brasserie Ambassade

Brasserie Ambassade
Reserveren met
Brasserie Ambassade is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 4.561 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Klassiek-frans dineren in een unieke setting.
1 juni 2018 beoordeeld

Zodra je binnenkomt in de Brasserie voel je je welkom. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Zij doen er alles aan om je een geweldige ervaring te bieden. Een goede kaart met voldoende keuze en het eten was van hoge kwaliteit. Vooral de cheesecake is een echte aanrader! De sfeer in de Brasserie is erg fijn, wat vooral te danken is aan de goede bediening en de locatie met uitzicht op de Herengracht is natuurlijk fantastisch!

patrickscheele, Manager van Brasserie Ambassade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Beste Shanna - vdf,

ontzettend bedankt voor de mooie review over uw bezoek aan Brasserie Ambassade.
Het maakt ons erg trots om te lezen dat u genoten heeft van uw ervaring.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst wederom ontvangen.

Team Brasserie Ambassade

14 mei 2018 beoordeeld

Het eten was lekker, de bediening was heel goed maar in deze tijd vind ik het niet normaal dat ik als hoofdgerecht enkel een stuk vlees krijg (geen groenten!). Ik vroeg gewoon wat groenten bij het hoofdgerecht en moest voor een klein kommetje spinazie 4,5 euro bijbetalen bij de toch al hoge prijs...

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag 28 juni gereserveerd. Keurig teruggebeld binnen half uur dat er plek was (het was eigenlijk vol). En dan de mooiste plek aan het raam! Bediening, kwaliteit is top. Prijs - kwaliteit is prima in balans. Locatie is natuurlijk fantastische. Kaart is overzichtelijk, goede wijnkaart. Zo snel mogeljjk terug!

patrickscheele, Manager van Brasserie Ambassade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Beste heer, mevrouw Lammers,

ontzettend bedankt voor uw mooie review!
Leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw diner in onze Brasserie.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

team brasserie Ambassade

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten als combi van avondje muziek in Amsterdam. Mooie gerechten, goede kaart en evenzo goede bediening. Menu is gericht op de wat meer verwende gast, gezien de prijsstelling maar daar zijn de geboden smaken ook naar. Als je bereidt bent om daar wat meer voor uit te geven kom je goed aan je trekken! Wel reserveren vooraf! Zeker een restaurant om naar terug te keren, mits voldoende tijd!

Beste heer, mevrouw Barendse,

Wat leuk dat u heeft genoten van een avondje muziek en diner in Amsterdam.
Ontzettend bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over uw ervaring met ons te delen.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze Brasserie.

team Brasserie Ambassade

20 maart 2018 beoordeeld

Ik ben bevooroordeeld ten aanzien van deze locatie, maar het is echt heel fijn hier te lunchen of te dineren. Het eten is goed en de sfeer en personeel ook!
De bar in de bibliotheek is fantastisch!!

Reizigers die Brasserie Ambassade bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Brasserie Ambassade geweest? Deel je ervaringen!