“Super”
Beoordeling van Brasserie Ambassade

Brasserie Ambassade
Reserveren met
Brasserie Ambassade is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Klassiek-frans dineren in een unieke setting.
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enige locatie. Eerst beneden een drankje gedaan wat heel relaxed zit. Daarna kruip door sluip door het restaurant. Leuke ruimtes en wat meteen opvalt is de goede en toch ontspannen bediening. Het menu is gevarieerd en plenty keus. Het eten was heel lekker en mooi opgediend. We dronken een goede maar toch niet idioot geprijsde wijn. Goed adres en wij gaan zeker terug want prijs/kwaliteit is dit gewoon een hardstikke leuk adres.

Antwoord van management:Gereageerd 31 januari 2017

Beste Frweddy,

hartelijk dank voor uw recensie.
Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een stukje over ons te schrijven.

Ontzettend fijn te horen dat u de prijs / kwaliteit verhouding waardeerd.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen in onze Brasserie.

Schrijf een beoordeling

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin had dit als verrassing geregeld voor ons 4 jarig jubileum. Zeer gastvrij ontvangen door een jonge maar bekwame staf. Sjoerd was onze ober voor de avond. Heerlijk gegeten goede uitleg en adviezen. Heerlijk relaxt. Top

Antwoord van management:Gereageerd 31 januari 2017

Beste heer Govers,

hartelijk dank voor uw recensie.
Wij hopen dat u kunt terug kijken op een geslaagd jubileum.
Ontzettend bedankt dat u de keuze heeft gemaakt om dit jubileum bij ons te vieren.
Wij hopen in de toekomst meer mooie momenten met u te mogen delen.
Hopelijk tot snel.

met vriendelijke groet,

team brasserie Ambassade

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond ter gelegenheid van de 30e verjaardag van onze zoon hier gegeten. Wat een prachtige ambiance aan de statige Herengracht. Bijzonder vriendelijk en professioneel personeel. In het gezelschap iemand met een allergie, niets is de keuken teveel om de menu's hierop aan te passen, chapeau. Mooie kaart met heerlijke gerechten. Koos zelf voor gebakken eendenlever als voorgerecht en bavette als hoofdgerecht. De lever werkelijk subliem. Leden van ons gezelschap die geen lever liefhebber zijn waren lyrisch.
De bavette prachtig gebakken.
Opvallend de lage prijsstelling van voortreffelijke glazen open wijn. Zelden in een restaurant van dit niveau een glas wijn voor € 3,50 geschonken gekregen. Echt een top locatie, gauw weer terugkomen.

Antwoord van management:Gereageerd 18 januari 2017

Beste Han G,

ontzettend bedankt voor uw prachtige recensie.
Wij zijn ontzettend blij dat u op deze speciale avond heeft genoten in onze Brasserie.
Het geeft ons een trots gevoel dat u onze service, gerechten en onze prijsstelling waardeerd!
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in Brasserie Ambassade!
Laat u het ons even weten als u ons in de toekomst nogmaals wilt bezoeken?

team Brasserie Ambassade

11 januari 2017 beoordeeld

What a treat! Een goede vriend, zeer bekend in Amsterdam nam mij mee naar deze parel aan de grachten. Wat een prachtig pand en mooie inrichting.
Na een overheerlijke cocktail in de libary bar van het hotel schoven we aan in de brasserie voor een avondje tafelen. Elke gang was duidelijk bereid met de meest verse ingredienten en grootste zorg. Bij elk bestelde gerecht werd ons een heerlijke bijpassende wijn geserveerd welke ook allen zeer goed in de smaak vielen.
Prachtige ambiance, heerlijk eten, goede wijn, perfecte coctails en fijne service.
Een must do in Amsterdam!

Antwoord van management:Gereageerd 15 januari 2017

Beste Wendy V,

hartelijk dank voor uw mooie recensie en prachtige woorden over onze Brasserie.
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van u diner bij ons.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, mooie locatie en top personeel! We hebben gisteren enorm genoten en zullen zeker nog een keer terugkomen.

Antwoord van management:Gereageerd 15 januari 2017

Beste Marijn G,

ontzettend bedankt voor uw mooie recensie.
Wij zijn ontzettend verheugd te horen dat u een mooie avond bij ons heeft beleefd.
Laat u het ons weten als u ons no een keer wilt bezoeken?

Wij kijken ernaar uit u een volgende keer te mogen ontvangen in onze Brasserie.

Hoogachtend,

Reizigers die Brasserie Ambassade bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Brasserie Ambassade geweest? Deel je ervaringen!