“4 jaar samen ”
Beoordeling van Brasserie Ambassade

Brasserie Ambassade
Reserveren met
Brasserie Ambassade is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 4.099 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Klassiek-frans dineren in een unieke setting.
28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin had dit als verrassing geregeld voor ons 4 jarig jubileum. Zeer gastvrij ontvangen door een jonge maar bekwame staf. Sjoerd was onze ober voor de avond. Heerlijk gegeten goede uitleg en adviezen. Heerlijk relaxt. Top

Antwoord van management:Gereageerd 31 januari 2017

Beste heer Govers,

hartelijk dank voor uw recensie.
Wij hopen dat u kunt terug kijken op een geslaagd jubileum.
Ontzettend bedankt dat u de keuze heeft gemaakt om dit jubileum bij ons te vieren.
Wij hopen in de toekomst meer mooie momenten met u te mogen delen.
Hopelijk tot snel.

met vriendelijke groet,

team brasserie Ambassade

Schrijf een beoordeling

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond ter gelegenheid van de 30e verjaardag van onze zoon hier gegeten. Wat een prachtige ambiance aan de statige Herengracht. Bijzonder vriendelijk en professioneel personeel. In het gezelschap iemand met een allergie, niets is de keuken teveel om de menu's hierop aan te passen, chapeau. Mooie kaart met heerlijke gerechten. Koos zelf voor gebakken eendenlever als voorgerecht en bavette als hoofdgerecht. De lever werkelijk subliem. Leden van ons gezelschap die geen lever liefhebber zijn waren lyrisch.
De bavette prachtig gebakken.
Opvallend de lage prijsstelling van voortreffelijke glazen open wijn. Zelden in een restaurant van dit niveau een glas wijn voor € 3,50 geschonken gekregen. Echt een top locatie, gauw weer terugkomen.

Antwoord van management:Gereageerd 18 januari 2017

Beste Han G,

ontzettend bedankt voor uw prachtige recensie.
Wij zijn ontzettend blij dat u op deze speciale avond heeft genoten in onze Brasserie.
Het geeft ons een trots gevoel dat u onze service, gerechten en onze prijsstelling waardeerd!
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in Brasserie Ambassade!
Laat u het ons even weten als u ons in de toekomst nogmaals wilt bezoeken?

team Brasserie Ambassade

11 januari 2017 beoordeeld

What a treat! Een goede vriend, zeer bekend in Amsterdam nam mij mee naar deze parel aan de grachten. Wat een prachtig pand en mooie inrichting.
Na een overheerlijke cocktail in de libary bar van het hotel schoven we aan in de brasserie voor een avondje tafelen. Elke gang was duidelijk bereid met de meest verse ingredienten en grootste zorg. Bij elk bestelde gerecht werd ons een heerlijke bijpassende wijn geserveerd welke ook allen zeer goed in de smaak vielen.
Prachtige ambiance, heerlijk eten, goede wijn, perfecte coctails en fijne service.
Een must do in Amsterdam!

Antwoord van management:Gereageerd 15 januari 2017

Beste Wendy V,

hartelijk dank voor uw mooie recensie en prachtige woorden over onze Brasserie.
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van u diner bij ons.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze Brasserie.

Team Brasserie Ambassade

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, mooie locatie en top personeel! We hebben gisteren enorm genoten en zullen zeker nog een keer terugkomen.

Antwoord van management:Gereageerd 15 januari 2017

Beste Marijn G,

ontzettend bedankt voor uw mooie recensie.
Wij zijn ontzettend verheugd te horen dat u een mooie avond bij ons heeft beleefd.
Laat u het ons weten als u ons no een keer wilt bezoeken?

Wij kijken ernaar uit u een volgende keer te mogen ontvangen in onze Brasserie.

Hoogachtend,

Team Brasserie Ambassade

4 januari 2017 beoordeeld

Gisteren daar gegeten ivm mijn trouwdag! We warem met twee en na wat verwarring hadden we. Een fijne tafel super romantich aan de gracht.
Meteen aan de champagne en ik moet zeggen,heerlijk,toen aan de wijn gekeurt dooor mn man,het was de huiswijn merlot(ik vond hem niet lekker) maar okay het was feest.
We namen een drie gangen diner en als extra had ik een steak tartaar en mij. Man oesters! Heerlijk! De eerste gang was iets van vis met een garnaal top!
Hoofd,ik kreeg eenden mijn man vis was inorde!
Het dessrt was een klein stoofpeertje met gesmolten franse kaas en iets gebakken er boven op mijn man vond het lekker en ik niet.
Wel goed in de zaakrond gekeken ook op de andere tafels en ik besef nu dat ik eigenlijk niet van een verrasing menu houd en het ook niet meer neem.
Dan maar iets meer geld kwijt maar dan kan ik kiezen wat ik wil en de a la carte porties bij de andere gasten zagen er veel groter en mooier uit.
Dus conclusie? Ik ga beslist weer terug want het bedienend personeel was super aardig en attent en het was er eensuper sfeer .
Tot gauw hoop ik!

Reizigers die Brasserie Ambassade bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Brasserie Ambassade geweest? Deel je ervaringen!