“Eten is goed”

Geclassificeerd als nr. 22 van 4.003 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Wallen
Wijk: De Wallen
9 juli 2017 beoordeeld

Ja ik hou van Omelegg, en ja het eten is en blijft erg lekker! Ik vind het alleen jammer dat niet alle mensen in de bediening hier Nederlands begrijpen. Ik moest in Engels bestellen en vragen stellen, de serveerster in kwestie begreep geen woord Nederlands, niet eens 'een jus astublieft'. Ik snap dat deze Omelegg in het centrum zit en verreweg de meeste mensen geen Nederlands spreken maar weten wat er op het menu staat en hoe je dat uitspreekt in de taal van het land waar je restaurant zit is toch wel iets wat je wilt leren, of niet?!
Anyway het is fijn dat ze al om 8 uur 's morgens op zondags open zijn en had ik al gezegd dat het eten lekker, gezond en goed is?!!!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Omelegg - City Centre
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 mei 2017 beoordeeld

De avond ervoor liepen we erlangs en besloten hier de volgende ochtend te gaan eten. Het was er stampvol en er waren twee wachtenden voor ons. Binnen 5 minuutjes

Geweldig, een restaurantje gespecialiseerd in Eieren! Scrambled, Sunny side up, Omelet en dan gevarieerd met tientallen toppings! Je bedenkt het bijna niet! Heerlijke vruchtensappen, goede koffie en thee!

Ook de niet-ei-liefhebber kan hier rustig terecht voor een croissant met jam of Nutella!

De bediening is snel en vriendelijk! De prijs meer dan redelijk. Omelegg staat erg hoog op de ranglijst van restaurants in Amsterdam en dat is wat mij betreft terecht!

24 maart 2017 beoordeeld

Als het aan mij ligt eet ik hier elke avond (als het aan m'n bank ligt niet!). Voorgerechtje gehad en het hoofdgerecht was zoveel dat ik halverwege m'n bord al vol zat. Nog wel een beetje van het toetje meegesnoept en dat was me smakelijk zeg, nou! De wc's zouden wat schoner kunnen voor de rest top!

9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze typische ontbijt heeft het maar druk. Binnen is het gezellig en overvol, buiten staan ze in de rij. Dit lijken wel Spaanse of Italiaanse taferelen! Ontbijt is uitgebreid. Er zijn mogelijkheden te over. Omelet met paddestoelen en gorgonzola was heerlijk.
De bediening is erg vriendelijk, maar het is duidelijk dat ze veel omzet willen draaien. Je krijgt, als zij denken dat je klaar bent, ongevraagd de rekening. Je succes kan zo maar je valkuil worden. Verder niets op aan te merken.

5 januari 2017 beoordeeld

Ik ben persoonlijk verzot op alles met eitjes. Dit klein restaurantje is dan ook ideaal voor een lunch. Er is een gevarieerde keuze en de prijzen zijn aan de lage kant als je het vergelijkt met andere Amsterdamse lunch-restaurants.

Reizigers die Omelegg - City Centre bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Omelegg - City Centre geweest? Deel je ervaringen!