“Lunch break ”

Geclassificeerd als nr. 22 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Wallen
Wijk: De Wallen
26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super leuke hippe eet tentje is dit. Gewoon er heen gaan en eten.
Klein maar erg gezellig en vriendelijk personeel

Schrijf een beoordeling

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein van opzet, heel vriendelijke service (meest in het engels) en een zeer gevarieerde keuze aan omelet gerechten, maar ook andere keuzes mocht je geen eiergerecht willen eten. Alles was vers en van goede kwaliteit. Prijzen heel redelijk. Hier komen we heel graag weer terug!

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met zijn 3e eten,
Het eten was uitstekend en je had vrij veel keuze zit altijd wel iets tussen wat je lekker vind mits je van ei houd.
We waren 12 euro pp kwijt aan een gerecht en drinken.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader als je van eitjes houdt! Zelfs voor liefhebbers van zoet, zoals ik, vind je lekkers op de kaart. Een omelet met banaan, pindakaas, honing, kaneel, dadels,... Nooit gedacht dat dat zo lekker kon zijn! Het was het kwartiertje aanschuiven zeker waard.

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe kan een omeletten restaurant nou in de top 10 staan? Dat moesten we proberen! En terecht; uitstekende prijs / kwaliteit. Allerlei soorten omeletten, vriendelijke bediening en sfeervolle setting.

We moesten 15 min wachten, geen probleem!

Reizigers die Omelegg - City Centre bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Omelegg - City Centre geweest? Deel je ervaringen!