“Fruits de mer”

Geclassificeerd als nr. 629 van 4.708 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oude Pijp
Wijk: Oude Pijp
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met vier personen en zaten aan een hoge tafel. Het was gezellig druk. We namen twee plateaus fruits de mer (een plateau is voor 2 personen). Helaas waren de plateaus zeer karig belegd. Een oester per persoon, een grote garnaal per persoon, vier kleine scheermessen etc. Te duur voor deze hoeveelheid (een plateau kost 75 euro). We waren dus snel uitgegeten. Erg jammer, want het personeel was vriendelijk, de sfeer goed en de wijn heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2018

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 2 personen, begonnen met oesters en daarna 4 verschillende vervolg gerechtjes. Fruit de mer is heerlijk en veel verschillende oesters. Ook de krab , makreel, picana en warme oesters zijn echte aanraders. Altijd met een aparte twist als gember, ceviche of een pepertje.

Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag zijn wij voortreffelijk bedient door Brut de Mer team. Thnx voor een heerlijke avond. Sebastiaan

Datum van bezoek: april 2018
29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend lekker, een aanrader voor een gezellig avondje dineren. Goede snelle service. Goede prijs kwaliteit

Datum van bezoek: maart 2018
22 januari 2018 beoordeeld

We waren met z'n tweeën en werden aan de bar geplaatst. Normaal zou ik dat niet zo fijn vinden, maar het was een hele prettige plek. Er zijn ook niet zoveel zitplekken aan een tafel, dus ik denk dat ze alle ' stellen' een plekje geven aan de bar. Makkelijk contact met de medewerkers van het restaurant en goed zicht op degene die de oesters openmaakt. De sfeer is gezellig, de medewerkers zeer vriendelijk en het eten was zalig. De scheermessen, de pulpo, de calamares: Alles even smaakvol. De porties zijn niet groot, dus je kunt naar hartelust combineren en delen. De kaas en het dessert waren eveneens een hoog cijfer waard. Het was, kortom, een verrassend smaakvolle avond.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Brut de Mer bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Brut de Mer geweest? Deel je ervaringen!