“Gezellig restaurant met (te) beperkte kaart”
Beoordeling van The French Connection

The French Connection
Reserveren met
The French Connection is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 178 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Chef Paul Mercier en chef Jef van den Hout bereiden, in het sfeervolle souterrain van het monumentale pand 'Odeon', een klassiek Frans menu voor u. De menu’s bestaan uit een variatie tussen vlees en visgerechten en komen uit verschillende culinaire regio’s van Frankrijk. Wilt u zich in Frankrijk wanen zonder dat u al te ver moet reizen? Kom dan naar restaurant The French Connection!
9 september 2018 beoordeeld

The French Connection is gevestigd in een gezellig souterrain aan de Singel. Restaurant lijkt sterk gericht op internationale bezoekers en is typisch gebaseerd op nouvelle cuisine. De kaart is uitermate beperkt en eigenlijk geheel gericht op de 4,5,6 of 7 gangen verrassingsmenu's. Bestellen buiten deze menu's kan, maar wordt snel een dure hobby. Het geserveerde was goed, maar niet van hoog niveau. De bediening was goed en de prijs/kwaliteit verhouding matig tot redelijk.

22 juli 2018 beoordeeld

Ongelofelijk hoe je zo'n mooie plek en zulk lekker eten teniet kunt laten gaan door werkelijk de meest onbeschofte bediening in jaren.
Het is werkelijk ongelofelijk dat 1 dame in staat is je avond volledig te verknallen. Ook is het ongelofelijk dat je werkelijk overal een discussie over krijgt. Na 5 gangen waren we er klaar mee en wilden we de rekening. Bij de gratie god wordt er 1 fles wijn vanaf getrokken, beetje mager op nog 2 gangen voor 4 personen maar zo werkt het blijkbaar in dit deel van Frankrijk.
Ook heel slecht, mandje brood voor 4 personen bij binnenkomst was op en we vroegen nog 1 mandje, daar rekenen ze 1.50 voor. De tafel naast ons was met 2 personen en krijgt hetzelfde mandje brood. Hoe durf je ons dan nogmaals 1.50 te berekenen.
Kortom, een ieder die uitgescholden beledigt of gediscrimineerd wilt worden in zijn eigen stad kan hier zeker terecht.
Voor ons nooit meer!!

2 juli 2018 beoordeeld

Mooie locatie, heel vriendelijk en niet-opdringerig personeel. Heerlijk gegeten door de verschillende vis- en vleesgerechten, waar enthousiast over wordt verteld. Absolute aanrader!

24 april 2018 beoordeeld

Een beetje verborgen maar zeker het zoeken waard. De gerechten waren simpel maar heerlijk, evenals de bijpassende wijnen. Het personeel was ook erg vriendelijk en ze wisten zeker waar ze het over hadden. Het blijft een aanrader!

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt top gegeten bedienig van goed en allert.
Een aanrader voor als je gezellig een avond uit wilt in amsterdam centrum

Reizigers die The French Connection bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The French Connection geweest? Deel je ervaringen!