“Heerlijk eten en hele leuke sfeer”
Beoordeling van The French Connection

The French Connection
Reserveren met
The French Connection is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 178 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Chef Paul Mercier en chef Jef van den Hout bereiden, in het sfeervolle souterrain van het monumentale pand 'Odeon', een klassiek Frans menu voor u. De menu’s bestaan uit een variatie tussen vlees en visgerechten en komen uit verschillende culinaire regio’s van Frankrijk. Wilt u zich in Frankrijk wanen zonder dat u al te ver moet reizen? Kom dan naar restaurant The French Connection!
24 april 2018 beoordeeld

Een beetje verborgen maar zeker het zoeken waard. De gerechten waren simpel maar heerlijk, evenals de bijpassende wijnen. Het personeel was ook erg vriendelijk en ze wisten zeker waar ze het over hadden. Het blijft een aanrader!

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt top gegeten bedienig van goed en allert.
Een aanrader voor als je gezellig een avond uit wilt in amsterdam centrum

19 april 2018 beoordeeld

Tikkeltje verscholen ligt dit restaurant maar eenmaal binnen echt verrast door de kwaliteit van het eten en service. Veel kennis van wijn en erg lekker gegeten.

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke zaak.
Een Aanrader voor iedereen die houd van gezelligheid lekker eten en vooral leuke oprechte bediening.
Na een aanbeveling van een vriend
Hebben we hier gereserveerd en dat gaan we vanaf nu vaker doen.
Veel eten met Nederlandse en buitenlandse invloeden.
zelfs nog even met de chef gepraat jouri aardige vent.

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd een feestje om in the French Connection te eten. Al bij binnenkomst is de sfeer prettig en ontspannen. De gerechten zijn met zorg bereid en de vele uiteenlopende smaken overtreffen onze stoutste verwachtingen. Chapeau! Ook de wijnen worden met zorg bij de gerechten gekozen. De bediening is prettig. Kortom, een etentje op hoog niveau in een gezellig restaurant. We komen zeker terug.

Reizigers die The French Connection bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The French Connection geweest? Deel je ervaringen!