“Heerlijk en ook nog geweldig om te zien.”
Beoordeling van The French Connection

The French Connection
Reserveren met
The French Connection is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 178 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Chef Paul Mercier en chef Jef van den Hout bereiden, in het sfeervolle souterrain van het monumentale pand 'Odeon', een klassiek Frans menu voor u. De menu’s bestaan uit een variatie tussen vlees en visgerechten en komen uit verschillende culinaire regio’s van Frankrijk. Wilt u zich in Frankrijk wanen zonder dat u al te ver moet reizen? Kom dan naar restaurant The French Connection!
11 maart 2018 beoordeeld

We hadden een 5-gangen menu geboekt. Dit was een verrassingsmenu. Er werd aan ons gevraagd of er iemand ergens allergisch voor was of wat absoluut niet in een gerecht mocht worden geserveerd. Hier is ook aan voldaan. Het eten was geweldig om te zien en het smaakte heerlijk. Af en toe zaten er Aziatische elementen in verwerkt en dit was erg verrassend. Ook het brood werd met regelmaat aangevuld. De bediening was erg vriendelijk en konden heel duidelijk aangeven wat er in de gerechten zat. Dit restaurant is zeker de moeite waard om weer terug te gaan. We hebben een heerlijke avond gehad.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jaar gelden gegeten, maar nu zo veel verbetering, deze jongens doen mee in de top van horeca Nederland.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede avond gehad

Beste keer tot nu toe eigenlijk
Ik volg het adres al een tijd en wekelijks toch altijd lekker uit eten
Nu bij the French connection
Goed menu bij;Jef van den Hout
Creatief lekker en gezellig ik kan de avond toch niet anders beschrijven dan dat.
Wij komen zeker terug helemaal voor de prijs kwaliteit van deze zaak
Een dikke dank!!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere eerste zondag van de maand is er niet alleen live jazz muziek maar ook een 5-gangen menu tegen een gereduceerd tarief. Dan worden allerlei nieuwe recepten uutgeprobeerd. Stuk voor stuk verrassende gerechten die des ter heerlijker smaken met de bijpassende wijnen. Mijn schoondochter is zwanger en bij gerechten waarbij enige twijfel mogelijk zou kunnen zijn wordt een alternatief aangeboden. Het eten is voortreffelijk en betaalbaar en de ambiance is top. Zeker een aanrader.

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige locatie met veel sfeer, leuke aparte tafel aankleding, maar waar we voor kwamen was uiteraard het eten!! Dat was een 7 gangen menu(wauwww) Hele aparte gerechten vol creativiteit en verscheidenheid. Zeer correcte bediening(Roy). Een absolute aanrader!! We komen zeker terug Jusqu'a bientot

Reizigers die The French Connection bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The French Connection geweest? Deel je ervaringen!