Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 21,45
vanaf US$ 44,11
vanaf US$ 24,81
vanaf US$ 18,52
Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

Ondanks dat onze boot uitviel en we een latere rondvaart hadden was het zeer geslaagd. Dylan vertelde leuke feitjes over bezienswaardigheden in Amsterdam en over de kunstwerken onderweg.

Datum van activiteit: december 2018
Info K, Front Office Manager van KINboat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Hi Sabine,
Jammer van het technisch defect maar toch fijn om te lezen dat u genoten heeft.

Beoordeeld op 6 december 2018

Ruud de Schipper was geweldig!! Maar wat een VRESELIJK ASOCIALE ORGANISATIE. De meiden die daar werken hebben werkelijk geen fatsoen in hun donder!

Datum van activiteit: november 2018

Beste Biba,
Ontzettend jammer dat u zo'n vervelende ervaring met Kinboat heeft ervaren. Wel fijn om te lezen dat onze schipper Ruud zijn best heeft gedaan.
Soms zijn er omstandigheden waarop we geen invloed hebben en gaan er helaas dingen niet zoals gepland.
Onze excuses hiervoor.

Beoordeeld op 6 december 2018 via mobiele applicatie

Leuke avondtour door de grachten. Leuke jonge gidsen en stuurman met goede uitleg. Gluhwrin, koffie. Thee en chocomel inbegrepen. Leuke losse sfeer. Dekentjes voor over de knieën i.v.m. de halfopen constructie. Goede ervaring.

Hi RobbieS1141,

Vriendelijk bedankt voor uw review, we zien u graag terug tijdens de zomermaanden.

Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

Ondanks de regen toch een hele leuke boottocht gehad met goede uitleg van Harry, lekkere glüwein en pepernoten.

Beste Ria,
Fijn om te lezen dat u ondanks de regen toch heeft genoten. We hopen u dan ook weer terug te zien misschien tijdens een heerlijke warme zomerdag.

Kinboat Team

Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

Hele leuke en gezellige light festival tour gehad met Kinboats. Onder leiding van "Hansie en Marc".
Leuke en goede info bij de kunstwerken. Gebracht met een grap. Kleine gezellige en heel belangrijk electrische boot.

Kortom super!!!!!

Beste Escape35392100517,
Fijn om te lezen dat u een mooie tocht heeft gehad onder leiding van onze "zingende schippers".
Wij hopen u snel weer terug te zien voor een mooie zomertour.
Bedankt voor uw review.

Met vriendelijke groet / Kind regards,