Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 21,45
vanaf US$ 44,11
vanaf US$ 24,81
vanaf US$ 18,52
Beoordeeld op 1 december 2018 via mobiele applicatie

Hele leuke en gezellige light festival tour gehad met Kinboats. Onder leiding van "Hansie en Marc".
Leuke en goede info bij de kunstwerken. Gebracht met een grap. Kleine gezellige en heel belangrijk electrische boot.

Kortom super!!!!!

Datum van activiteit: december 2018
Info K, Front Office Manager van KINboat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Beste Escape35392100517,
Fijn om te lezen dat u een mooie tocht heeft gehad onder leiding van onze "zingende schippers".
Wij hopen u snel weer terug te zien voor een mooie zomertour.
Bedankt voor uw review.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Het KINboatteam

Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

In de herfstvakantie met z’n vieren een rondvaart gemaakt in een open boot.
Wat een geweldige tocht met prachtig weer en wat het extra leuk maakte waren de verhalen van onze jonge schipper Stefan!

Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Noorse schipper Stein leidde ons tijdens de Cruise like a local tocht door de kleine grachtjes en wist een hoop leuke dingen te vertellen. Aanrader!

Beoordeeld op 30 oktober 2018

Samen met mijn broers en zussen hebben wij genoten van al het moois dat Amsterdam te bieden heeft. We zijn begonnen met een heerlijke brunch nabij het Rijksmuseum en zijn geëindigd op de boot van martijn. Wat hebben we genoten. Nogmaals bedankt voor de goede service en uitleg gedurende de vaart. Graag tot volgend jaar.

Datum van activiteit: oktober 2018
Info K, Front Office Manager van KINboat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Hi Go15246054733,
Heerlijk om te lezen dat jullie genoten hebben van Amsterdam en de rondvaart.
Uiteraard zijn jullie meer dan welkom om het nog eens over te doen!.
Vriendelijke groet,
KINboat team

Beoordeeld op 30 oktober 2018

Vorige week een fantastische rondvaart gehad over de grachten van Amsterdam.
Kapitein Martijn (blijft leuk, haha) heeft ons een prachtige middag bezorgd.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Hi Venture27536082142
Fijn om te lezen dat u een mooie tocht hebt gehad. En inderdaad qua rijm is zijn naam erg passend.
Vriendelijke groet,
KINboat team