“Tegenvaller”
Beoordeling van Restaurant 95

Restaurant 95
Geclassificeerd als nr. 3.030 van 4.136 Restaurants in Amsterdam
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot de goede recensies was ons bezoek minder geslaagd. De sushi was ok maar de warme gerechten vielen bitter tegen en hebben we teruggestuurd. De rijst erbij was goedkoop en kwam uit de magnetron. Als alternatief werd ons de andere sushi aangeboden waar we tot onze verbazing wel voor moesten betalen. Wat we uiteindelijk niet gedaan hebben.
Overpriced qua food . Aan de sfeer en bediening zal het niet liggen.

Het restaurant ernaast zat vol en zegt eigenlijk genoeg.

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier heerlijk gegeten maar de kaart is helemaal veranderd. Opeens Turkse gerechten en pasta... Binnen draait er harde Arabische muziek. Kom hier nu NOOIT meer..

30 juni 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Restaurant 95! Het restaurant is leuk ingericht en de bediening is erg vriendelijk, ze kwam regelmatig vragen of alles naar wens is. Ik had als voorgerecht de harira soep, die was lekker maar de pittige smaak overheerste toch wel iets te veel. Het hoofdgerecht was heerlijk: mixed grill met saté, adana kebab, kofte en rijst. Je krijgt het mooi geserveerd op een zwarte plaat en alle minigerechtjes waren erg smaakvol en goed bereid. Desserts waren ook lekker, we hadden red velvet, framboostaartje en chocoladecake. Niks op aan te merken! Prijzen waren ook prima.

19 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten: Sterke en authentieke smaken, vriendelijke bediening, alles werd snel geserveerd. Kortom een meer dan prima restaurant om je tijdelijk buiten Amsterdam te wanen!

4 maart 2016 beoordeeld

Het is er druk en rumoerig, beetje koud als je dicht bij de deur zit. Het personeel is onwennig maar super vriendelijk. Het was lang wachten totdat er geserveerd werd. Alles is acceptabel omdat het eten heerlijk van smaak is. Je proeft kwaliteit, veel Indonesische smaak variëteiten, die elk afzonderlijk je tong streelt. Geen eenheidshap dus. Chapeau!

Reizigers die Restaurant 95 bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant 95 geweest? Deel je ervaringen!