5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
WHotels.comUS$ 528
Expedia.comUS$ 528
Hotels.comUS$ 528
TravelocityUS$ 528
PricelineUS$ 529
TripadvisorUS$ 528
Beoordeeld op 28 juni 2021 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin 1 nacht overnacht.
Het ontvangst voelde direct al super aan personeel is echt super vriendelijk!
Verder bied het hotel ook toegang tot een zwembad op dak en in het bijgebouw een binnenzwembad en spa dit ziet er super mooi uit!
Zelf toen wij uitgecheckt waren werd onze bagage achtergehouden en konden wij kostenloos nog gebruik maken van het zwembad en de spa.
Kortom het beste hotel waar wij tot nu toe zijn geweest en waar wij hopelijk snel weer terug zullen keren!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 27 mei 2021

Een verblijf in W Amsterdam is een beleving van top tot teen. Alles was in de puntjes voor ons geregeld. Een warm onthaal met een glas bubbels en als verassing een upgrade als voor een echte W experience. We hebben genoten van een prachtige kamer met rond bed, bad en alles! De cocktails op het dak zijn fantastisch en smaakte naar meer! Eten werd keurig op de kamer bezorgd en de tafel was smaakvol gedekt. Het ontbijt de volgende dag was niet te versmaden zo heerlijk. Alles vers en met zorg bereid. Dank jullie wel voor deze mooie ervaring. Iedereen was even aardig en gastvrij. Als je een bijzondere overnachting zoekt in Amsterdam waar het je aan niets gaat ontbreken dan is dit de beste aanrader! Wij genieten nog even na.....

Beoordeeld op 13 mei 2021

Heerlijk verblijf met erg goede service van onder andere de schitterende medewerkers Giulia en Giorgia. Alleen erg jammer van de "moderne kunst" die aan de muren hingen bij de Marvelous Suite in kamer 417 -- daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.

Kamertip: Marvelous suite heeft 2 etages en 1.5 badkamers. UITSTEKEND.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 mei 2021

super vriendelijk personeel!!!
prachtig hotel met hele mooie kamers. het eten was erg goed en de wijkaart ook.
we gaan hier zeker terug komen. Myrto van de receptie heeft het fantastisch gedaan. alles was super geregeld en beter dan verwacht. Luxe met een hoofdletter L

Beoordeeld op 28 april 2021

Voor mijn verjaardag hebben mijn vriendin en ik samen Amsterdam bezocht en zijn we in het W hotel verbleven. Het hotel zelf is erg mooi en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een extra pluim voor de medewerkster Giorgia, aangezien zij voor een aantal super leuke en mooie verrassingen heeft gezorgd nadat mijn vriendin bij haar had aangegeven dat ik jarig was. Bij binnenkomst was de kamer mooi versierd met ballonnen en stond er een lekkere fles prosecco voor ons klaar. Daarnaast heeft ze ons overal enorm goed bij geholpen en het verblijf nog net even iets specialer gemaakt. Een erg speciale en lieve dame die echt een stapje extra doet om de gast een warm gevoel te geven!

Datum van verblijf: april 2021
Remco van Kamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2021

Beste U7379RValexv,
Heel erg bedankt voor jullie verblijf in ons hotel in deze gekke en onzekere tijden en wat fijn dat jullie jullie ervaring hebben gedeeld op Tripadvisor. "We are only happy when you are happy" is ons motto bij W Amsterdam en we zijn zo blij te lezen dat het Giorgia, onze insider, gelukt is om het jullie helemaal naar de zin te maken. We missen jullie nu al en kunnen niet wachten om jullie nog een keer te mogen verwelkomen in W Amsterdam!
All the best,
Remco