5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
WHotels.comUS$ 526
Expedia.comUS$ 525
Hotels.comUS$ 525
PricelineUS$ 524
TravelocityUS$ 525
Prestigia.comUS$ 540
Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel moeten jullie zeker eens doen!! Wij hebben enorm genoten van alles luxe en gastvrijheid. Ook de wellness is zeker de moeite waard! Prachtige kamer met een heerlijk bed! Alles was perfect!!❤️

Datum van verblijf: juli 2020
Remco van Kamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Hi paulienc2018,
Reuze bedankt voor uw verblijf in ons hotel en zo fijn om te lezen dat jullie volop genoten hebben. Een mooiere review dan die van u kunnen we ons niet wensen. Oh yeah!
Het hele team van W Amsterdam hoopt u snel weer een keer te mogen verwelkomen. We kijken hier nu al naar uit.
All the best,
Remco/ GM W Amsterdam

Beoordeeld op 12 maart 2020

Zaterdag 7 maart in W hotel geslapen . Wat een belevenis , super lounge op 6e etage hier ingescheckt . Een glaasje champagne erbij en zeer vriendelijk personeel . Kamers van allerlei snufjes voorzien en schoon ! Ontbijt subliem , aparte hapjes vis groenten en fruit en van de kaart een egg royal met zalm besteld . Verrukkelijk. Wat een gaaf trendy hotel . We komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2020
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Hi Ria L,

Bedankt voor uw leuke review! We zijn erg blij om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons. We hopen dat we u snel mogen terug verwelkomen!

Nogmaals bedankt.

Beoordeeld op 11 februari 2020

Ik ben zeer tevreden van de W hotel keten.

Al gelogeerd in de W Barcelona, New York. En nu ook Amsterdam.
Eenzelfde goede service ontvangst en vertrek liep zeer vlot.
Kamers zijn zeer netjes en modern, op de hoogte van de laatste trends. Rooftop bar was zeker een aanrader wij hadden geluk met het mooie weer!

Super ligging vlakbij het centrum en voor de ladies ook vlakbij de Bijenkorf!

Staan ook open om info te geven over de leukste bezienswaardigheden voor jou leeftijdscategorie!

Zoals altijd, tevreden, ik kom terug!

Datum van verblijf: september 2019
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Hi lauradl8768HW,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te schrijven over uw verblijf bij W Amsterdam.

We zijn erg blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en willen u bedanken voor de complimenten.

We hopen dat we u snel mogen terug verwelkomen. Voor vragen of verzoeken voor de toekomst, aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Lekkere cocktails gedronken.Ruime keuze. We kregen er citroenwater bij en diverse soorten noten. Zaten heerlijk in de stoelen te genieten van het uitzicht. Bediening perfect. Buiten was het te koud, naar je kon er wel foto's maken.

Datum van verblijf: januari 2020
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Hi EllenL1268,

Bedankt voor je leuke review en je bezoek aan W Lounge! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten, we hopen jullie snel terug te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 23 december 2019

Afgelopen weekend zijn we met een aantal vriendinnen een weekend weg gegaan. Onze keus was het W Hotel en wat een TOF hotel is dit. We verbleven in de Fabulous Bank rooms en FABULOUS it is!!!! De valet parking was fantastisch geregeld, de check in door Myrto was zowel gezellig als tevens informatief. We werden echt getrakteerd door het team op een geweldig weekend weg wat bij aankomst in het hotel al van start ging!! Champagne bij de balie, voucher voor een drankje in de W LOunge en mooie amenity op de kamer met een kerstbal van Vondel welke zo goed paste bij de gelegenheid. Ik verblijf vaker in mooie hotels maar was echt onder de indruk van deze. Er gebeurt zo veel in dit hotel en toch blijft het heel relaxed, ontspannen en voel je je echt thuis. Diner bij The Duchess was ook fantastisch en zo ook een heerlijk hier de volgende ochtend. Een dikke TIEN voor team W Amsterdam....Mijn keus voor een weekend in deze stad!!

Kamertip: Love the BANK side of the Hotel
Datum van verblijf: december 2019
RemcoVanKamp, General Manager van W Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Hi 982claudiav,

Bedankt voor uw review en voor het verblijven bij W Amsterdam.

We zijn erg blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad met vriendinnen in een van onze Fabulous Bank kamers. Bedankt voor de complimenten aan Myrto, we zullen zeker uw complimenten doorgeven aan haar! We hopen dat we u snel mogen terug verwelkomen. Ons team staat altijd klaar voor toekomstige verzoeken.

Nogmaals bedankt voor uw review!