Dinner Train - GESLOTEN
Hoogtepunten uit beoordelingen
Naar verwachting: te duur, netjes, leuk, geen haute cuisine

Beoordeeld op 13 juli 2019
Bezoeker98765
Amsterdam, Nederland
Leuke combinatie van eten met een treinreis

Beoordeeld op 29 juli 2019
KNed1234
Lees alle 108 beoordelingen

Beoordeeld op 10 augustus 2019

Eerst breed uit adverteren, twee dagen voor vertrek smoesje s over airco die kapot is.
Geen contact meer te krijgen en een week later horen dat ze talliet zijn ,

Datum van activiteit: augustus 2019
Railpromo - T, Eigenaar van Dinner Train, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Johan,

Bedankt voor uw bericht.

Wellicht bent U reeds op de hoogte maar helaas is het bedrijf achter Dinner Train 6 augustus failliet verklaard. Gelukkig is er een nieuwe eigenaar die een doorstart heeft kunnen realiseren. De nieuwe eigenaar, genaamd Train Charter, is bekend met het concept en zal op korte termijn (binnen één maand) weer ritten gaan faciliteren.

Train Charter wilt graag iets terug doen voor alle gedupeerden bij de vorige eigenaar. Wij vinden de situatie waarin U zit bijzonder vervelend en willen U graag alsnog de mogelijkheid geven om de Dinner Train te ervaren!

Wilt u zo vriendelijk zijn om, mocht u interesse hebben, contact op te nemen via backontrack@dinnertrain.eu

Het nieuwe team van de Dinner Train

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Het is van de zotte dat gewoon een paar dagen van tevoren, een e-mail binnenkomt met de mededeling dat Diner Train failliet. Zo velen met mij zijn gewoon gedupeerd van heel veel geld. Mail sturen voor verdere info en/of vragen stellen, heeft geen zin.

Dus mocht je nog een filmpje voorbij zien komen van deze aanbieding, dan absoluut niet boeken.
Het bedrag dat wij hebben betaald €118, kan niet worden verzilverd !!!! En ja, wij zijn erg boos....

Datum van activiteit: augustus 2019

Bedankt voor uw bericht.

Het nieuwe team van de Dinner Train

Beoordeeld op 29 juli 2019

Ondanks een aantal negatieve beoordelingen hier is Dinner Train ons goed bevallen. Afgelopen week vanuit Hilversum meegedaan. In ons rijtuig deed de airco het goed. Eten was gewoon goed, maar niet bijzonder, porties ook aan de kleine kant. Maar in combinatie met de rit erg leuk.
Van Hilversum ging de reis via Utrecht naar Maarn. Daar weer terug en via Utrecht en Amsterdam weer naar Hilversum. Erg gevarieerd, we waren precies 2 uur onderweg.
Samenvatting: voor het eten alleen is het te duur betaald, maar als geheel zeker een aanrader.

Beoordeeld op 24 juli 2019

Vanaf het begin drama! We vertrokken met een trein waarvan in diverse delen de airco het niet deed. Buiten was het 34 graden....binnen mag u raden! Maar, er werd ons verzekerd dat de airco het ging doen. Niet dus! De temperatuur was ondragelijk en onmenselijk, diverse mensen werden onwel. In een ander deel van de trein viel de totale stroom uit zelfs. Deze trein had NOOIT uit Hilversum mogen vertrekken!!! Uiteindelijk teruggekeerd naar Utecht voor NOODSTOP zodat we eruit konden. Nig nooit zoiets meegemaakt......organisatie/directie neem je verantwoording in deze. Dit is ONACCEPTABEL!!!!! Il overweeg om naar de media te stappen.

Beoordeeld op 13 juli 2019

Bij het lezen van de beoordelingen hier waren de verwachtingen niet hoog. Onze juni-reservering werd 1.5 dag van tevoren gecanceld, vandaag de herkansing gedaan. Laat je echter niet gek maken: onze trein kwam deze keer netjes 10min voor tijd aan. De service was uitstekend en had alles netjes af zodra we gingen uitstappen. Eten was lekker, mooi opgediend, maar echt te weinig. Voorgerecht is echt leuk gedaan. Vooral het vega hoofdgerecht is onder de maat: hetzelfde mini "asperge"gratinnetje als bij de vis, geen vleesvervanger. Alleen een extra stukje witlof. Je maag wordt erna semi-gevuld met een bol vanille-ijs, wel leuke combi met kersenbier. De trein is prima maar niet bijzonder aangekleed, de route is een saai retourtje Utrecht-Den Haag-Rotterdam.
Tips voor org Dinnertrain: porties groter, serveer extra aardappeltjes en een degelijk vega-gerecht. En doe dat rondje langs de Veluwe of door Noord-Holland! Niet langs de snelweg door de bekende Randstad..