Vandaag geopend: 17:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk diner van 2,5 uur

Vorige week was het zo ver; Dinnertime, oh nee, train. Na veel vijven en zessen (rond zessen) toch ... meer lezen

Beoordeeld op 22 oktober 2018
kieskeurig771
Den Haag, Nederland
Uit eten

Als je in Amsterdam bent ga dan echt eens mee met de Dinner train . Geweldig leuke ervaring . Als ... meer lezen

Beoordeeld op 16 november 2018
402williek
via mobiele applicatie
Lees alle 66 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 22,96
vanaf US$ 102,17
vanaf US$ 56,25
vanaf US$ 18,08
Beoordeeld op 17 augustus 2018

De trein wordt geannuleerd op het uur van vertrek.Per mail wordt er door de organisatie "Promorail" een volledige terugbetaling van de tickets beloofd. Tot op heden bijna twee maanden later geen cent terugbetaling ontvangen. Verantwoordelijke T.B. blijft onbereikbaar per tel en mail.
NS bevestigt geen enkele binding met deze organisatie te hebben.

Beoordeeld op 29 juli 2018

Wat een unieke beleving was dit... al meteen bij de aankomst over de rode loper, een glas prosesco stond al klaar met broodjes boter en een heerlijke amuse..
Het 4 gangen diner was super lekker.. we hebben echt van elke gang genoten!!

En dat terwijl je door het prachtige landschap raast.... echt super leuk dit... Ik denk dat het in het voorjaar nog mooier zal zijn met de tulpen en zo..
Wij gaan dit zeker nog eens doen!

Beoordeeld op 28 juli 2018

Ik heb een privé-wagon geboekt voor september en wenste daar graag een factuur en officiële bevestiging van te ontvangen. Ik probeer de organisatie (lees: Tim [-]) al enige tijd te pakken te krijgen maar op mijn herhaaldelijke e-mails krijg ik geen antwoord. Ook achtergelaten voicemailberichten worden niet beantwoord. Tim [-] noemt zichzelf guest relations manager maar kennelijk begrijpt hij niet wat die term precies inhoudt. Tim, hierbij cancel ik mijn reservering. Ik zal je dat ook per e-mail bevestigen. Wat een prutswerk, joh.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik kan geen beoordeling geven over de reis zelf had brunch gereserveerd via groupon. 4 dagen van tevoren kreeg ik een mail dat het vertrek van de trein niet door kon gaan. De redenen weet ik niet. Overgeboekt of te weinig mensen.
Heb geld teruggekregen van groupon kon een andere datum kiezen maar wie kan mij garanderen dat het dan wel doorgaat.

Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Niets speciaals. Vond het erg tegenvallen. Had een luxe en mooie trein rit verwacht maar het viel om verschillende redenen enorm tegen. Allereerst stonden we op het verkeerde perron (was gewijzigd) vervolgens duurde het lang voordat er een drankje voor kwam voor de tiener die geen alcohol drinkt en vaak waren bestellingen niet goed. Cola inplaats van cola light, gin tonic zonder komkommer, geen citroen voor de spa vergeten bitterlemon. Kortom verwacht niet veel luxe. Leuke ervaring maar niet meer dan 35 euro per persoon waard.

Datum van activiteit: juli 2018
Tim B, Guest Relations Manager van Dinner Train, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Beste Eva Y,
Het spijt ons dat uw ervaring niet is geweest zoals wij deze normaal gesproken aanbieden. Een gewijzigd vertrekspoor wordt altijd omgeroepen op het station. Helaas kan dit inderdaad wel eens voorkomen. Dat een alternatief drankje in het begin wat langer duurt is ook vervelend. Het is de procedure om eerst de gehele trein te voorzien van een welkomstdrankje en informatie over de aan te vangen tour.
Wij nemen uw opmerkingen mee.
Team Dinner Train