“Verkeerde perron, koud vlees en niet de moeite waard”
Beoordeling van Dinner Train

Dinner Train
Geclassificeerd als nr. 44 van 84 Eten en drinken in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Een rijdende trein is verreweg één van de meest unieke locaties om te genieten van een heerlijke brunch, bier&kaas proeverij of een uitmuntend diner. Kom aan boord van de Dinner Train en geniet van het Nederlandse landschap terwijl je verrast wordt door de chef en stewards. Geniet van een culinaire trip over Nederlandse rails!
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop, Toiletten
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets speciaals. Vond het erg tegenvallen. Had een luxe en mooie trein rit verwacht maar het viel om verschillende redenen enorm tegen. Allereerst stonden we op het verkeerde perron (was gewijzigd) vervolgens duurde het lang voordat er een drankje voor kwam voor de tiener die geen alcohol drinkt en vaak waren bestellingen niet goed. Cola inplaats van cola light, gin tonic zonder komkommer, geen citroen voor de spa vergeten bitterlemon. Kortom verwacht niet veel luxe. Leuke ervaring maar niet meer dan 35 euro per persoon waard.

Tim B, Guest Relations Manager van Dinner Train, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018

Beste Eva Y,
Het spijt ons dat uw ervaring niet is geweest zoals wij deze normaal gesproken aanbieden. Een gewijzigd vertrekspoor wordt altijd omgeroepen op het station. Helaas kan dit inderdaad wel eens voorkomen. Dat een alternatief drankje in het begin wat langer duurt is ook vervelend. Het is de procedure om eerst de gehele trein te voorzien van een welkomstdrankje en informatie over de aan te vangen tour.
Wij nemen uw opmerkingen mee.
Team Dinner Train

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lunch tijdens een treinreis, dat leek ons leuk. Dat was het ook, absoluut. Heel vriendelijke bediening.
Wel een paar kanttekeningen:
De lunch was goed, maar niet bijzonder. (De prijs, 49 euro pp, of Groupon 30 in acht nemend!) Zie ook de foto's.
De treinreis was geen twee uur, maar 5 kwartier, waarvan we ook nog een hele tijd stil hebben gestaan toen de machinist van de voorste naar de achterste locomotief moest.
Bij de lunch zat één drankje en een glas jus d'orange inbegrepen. Voor extra drinken moest bijbetaald worden. Het was wel zo netjes geweest wanneer dit vooraf, bij alle instructies en informatie, even gemeld was.
Eeg leuk was, dat we bij terugkomst even bij de machinist in de cabine mochten kijken. Deze vertelde veel over de locomotief.

29 mei 2018 beoordeeld

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De plaats is goed, mooi ingericht. Leuke ontvangst gehad en het eten was lekker. Mooi uitzicht gehad vanuit de trein, afwisselend landschap maar leuk om te zien tijdens het eten

Reizigers die Dinner Train bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Dinner Train geweest? Deel je ervaringen!