Vandaag geopend: 11:00 - 22:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van Dinner Train zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 91,41
vanaf US$ 102,98
vanaf US$ 31,82
vanaf US$ 18,22
Beoordeeld op 16 november 2018 via mobiele applicatie

Als je in Amsterdam bent ga dan echt eens mee met de Dinner train . Geweldig leuke ervaring . Als de Speciale trein aankomt op het Perron dan wordt er een rode loper uit gelegen waar je dan over heen loopt de trein in . Super sfeervol ingericht , heerlijk 4 gangen Dinner . Met een glas bubbels en koffie / Thee . Wat in de prijs zit . De extra drankjes koop je erbij .. De rit duurt 3 uur in totaal ..

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor de 2e keer ging de trip niet door. Reden is onbekend. Afwachten of ze met een goed alternatief komen.
Ik heb nog niets gehoord.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018

Eten in de trein altijd erg leuk en de verzorging was prima. Eten was goed en prijs.kwaliteit ook prima.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2018

De trein wordt geannuleerd op het uur van vertrek.Per mail wordt er door de organisatie "Promorail" een volledige terugbetaling van de tickets beloofd. Tot op heden bijna twee maanden later geen cent terugbetaling ontvangen. Verantwoordelijke T.B. blijft onbereikbaar per tel en mail.
NS bevestigt geen enkele binding met deze organisatie te hebben.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018

Wat een unieke beleving was dit... al meteen bij de aankomst over de rode loper, een glas prosesco stond al klaar met broodjes boter en een heerlijke amuse..
Het 4 gangen diner was super lekker.. we hebben echt van elke gang genoten!!

En dat terwijl je door het prachtige landschap raast.... echt super leuk dit... Ik denk dat het in het voorjaar nog mooier zal zijn met de tulpen en zo..
Wij gaan dit zeker nog eens doen!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018

Ik heb een privé-wagon geboekt voor september en wenste daar graag een factuur en officiële bevestiging van te ontvangen. Ik probeer de organisatie (lees: Tim [-]) al enige tijd te pakken te krijgen maar op mijn herhaaldelijke e-mails krijg ik geen antwoord. Ook achtergelaten voicemailberichten worden niet beantwoord. Tim [-] noemt zichzelf guest relations manager maar kennelijk begrijpt hij niet wat die term precies inhoudt. Tim, hierbij cancel ik mijn reservering. Ik zal je dat ook per e-mail bevestigen. Wat een prutswerk, joh.

Datum van activiteit: april 2018